-
51. Data: 2012-02-08 15:11:17
Temat: Re: Jaki familok do 30k ?
Od: "Chris" <a...@g...pl>
Kamil 'Model' nabazgrał(a):
> wygląda na oryginał. Autko sprawdzone pod kątem wpisów w ASO Peugeota i
> pod koniec 2006 roku miało ostatni wpis w serwisie przy przebiegu 105000.
> Aktualnie na liczniku prawie 200000. Koleś który podpinał mi pod komputer
> potwierdza, że prawdopodobnie przebieg jest realny. Myślę, że będę
> zadowolony z P307SW
Auto sprowadzane czy z polskiego salonu ??
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
52. Data: 2012-02-08 22:46:22
Temat: Re: Jaki familok do 30k ?
Od: "Marek P." <m...@g...pl>
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
Ja takim Partnerem 2.0 HDI z gumowa gruszką zrobiłem 370 tys i 350 tys
drugim ale nie kojażę tej pompki. Do końca na chodzie.
-
53. Data: 2012-02-08 23:18:54
Temat: Re: Jaki familok do 30k ?
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2012-02-08 22:46, Marek P. pisze:
> Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
> Ja takim Partnerem 2.0 HDI z gumowa gruszką zrobiłem 370 tys i 350 tys
> drugim ale nie kojażę tej pompki. Do końca na chodzie.
>
>
Jednym chodzą, innym padają. Generalnie - Bosch lepszy o tyle, że
łatwiej regenerowalny i tańszy.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
54. Data: 2012-02-09 09:42:40
Temat: Re: Jaki familok do 30k ?
Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
W dniu 2012-02-08 15:11, Chris pisze:
> Kamil 'Model' nabazgrał(a):
>
>> wygląda na oryginał. Autko sprawdzone pod kątem wpisów w ASO Peugeota
>> i pod koniec 2006 roku miało ostatni wpis w serwisie przy przebiegu
>> 105000. Aktualnie na liczniku prawie 200000. Koleś który podpinał mi
>> pod komputer potwierdza, że prawdopodobnie przebieg jest realny.
>> Myślę, że będę zadowolony z P307SW
>
> Auto sprowadzane czy z polskiego salonu ??
>
Sprowadzone z holandii.
-
55. Data: 2012-02-09 10:13:19
Temat: Re: Jaki familok do 30k ?
Od: "Chris" <a...@g...pl>
Kamil 'Model' nabazgrał(a):
> W dniu 2012-02-08 15:11, Chris pisze:
>> Kamil 'Model' nabazgrał(a):
>>> wygląda na oryginał. Autko sprawdzone pod kątem wpisów w ASO Peugeota
>>> i pod koniec 2006 roku miało ostatni wpis w serwisie przy przebiegu
>>> 105000. Aktualnie na liczniku prawie 200000. Koleś który podpinał mi
>>> pod komputer potwierdza, że prawdopodobnie przebieg jest realny.
>>> Myślę, że będę zadowolony z P307SW
>> Auto sprowadzane czy z polskiego salonu ??
> Sprowadzone z holandii.
Masz VIN albo oryginalne tablice (żółte a nie białe zjazdowe) ?
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
56. Data: 2012-02-09 11:47:26
Temat: Re: Jaki familok do 30k ?
Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
W dniu 2012-02-09 10:13, Chris pisze:
> Kamil 'Model' nabazgrał(a):
>
>> W dniu 2012-02-08 15:11, Chris pisze:
>>> Kamil 'Model' nabazgrał(a):
>>>> wygląda na oryginał. Autko sprawdzone pod kątem wpisów w ASO Peugeota
>>>> i pod koniec 2006 roku miało ostatni wpis w serwisie przy przebiegu
>>>> 105000. Aktualnie na liczniku prawie 200000. Koleś który podpinał mi
>>>> pod komputer potwierdza, że prawdopodobnie przebieg jest realny.
>>>> Myślę, że będę zadowolony z P307SW
>>> Auto sprowadzane czy z polskiego salonu ??
>> Sprowadzone z holandii.
>
> Masz VIN albo oryginalne tablice (żółte a nie białe zjazdowe) ?
>
Mam VIN, ale tablice zjazdowe.
Byłem w ASO i w bazie ostatni wpis jest 105000 w 2006. A aktualnie auto
ma prawie 200000 czy po 5 latach nakulane drugie tyle co w 2006. Wygląda
na w miarę oryginalny przebieg.
Auto było przetrzepane na warsztacie niezależnym u kolesia który zajmuje
się tylko i wyłącznie autami francuskimi. Podpinał auto pod peugeot
planet i zero błędów, wszystkie parametry pracy silnika w normie. Auto
wydaje się być naprawdę zadbane.
Pozostaje mi jeszcze jechać z autem na komisariat aby sprawdzili, czy
nie jest gdzieś zgłoszone jako kradzione. Jak wszystko wyjdzie OK to w
sobotę wykładam kasę na stół i odjeżdżam P307 do domu.
-
57. Data: 2012-02-09 12:11:55
Temat: Re: Jaki familok do 30k ?
Od: "Chris" <a...@g...pl>
Kamil 'Model' nabazgrał(a):
> W dniu 2012-02-09 10:13, Chris pisze:
>> Kamil 'Model' nabazgrał(a):
>>> W dniu 2012-02-08 15:11, Chris pisze:
>>>> Kamil 'Model' nabazgrał(a):
>>>>> wygląda na oryginał. Autko sprawdzone pod kątem wpisów w ASO Peugeota
>>>>> i pod koniec 2006 roku miało ostatni wpis w serwisie przy przebiegu
>>>>> 105000. Aktualnie na liczniku prawie 200000. Koleś który podpinał mi
>>>>> pod komputer potwierdza, że prawdopodobnie przebieg jest realny.
>>>>> Myślę, że będę zadowolony z P307SW
>>>> Auto sprowadzane czy z polskiego salonu ??
>>> Sprowadzone z holandii.
>> Masz VIN albo oryginalne tablice (żółte a nie białe zjazdowe) ?
> Mam VIN, ale tablice zjazdowe.
> Byłem w ASO i w bazie ostatni wpis jest 105000 w 2006. A aktualnie auto ma
> prawie 200000 czy po 5 latach nakulane drugie tyle co w 2006. Wygląda na w
> miarę oryginalny przebieg.
> Auto było przetrzepane na warsztacie niezależnym u kolesia który zajmuje
> się tylko i wyłącznie autami francuskimi. Podpinał auto pod peugeot planet
> i zero błędów, wszystkie parametry pracy silnika w normie. Auto wydaje się
> być naprawdę zadbane.
> Pozostaje mi jeszcze jechać z autem na komisariat aby sprawdzili, czy nie
> jest gdzieś zgłoszone jako kradzione. Jak wszystko wyjdzie OK to w sobotę
> wykładam kasę na stół i odjeżdżam P307 do domu.
Daj numer VIN ,., może być na PRV to zobaczę czy mam jakieś dane o nim.
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
58. Data: 2012-02-09 13:35:41
Temat: Re: Jaki familok do 30k ?
Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
W dniu 2012-02-09 12:11, Chris pisze:
>
> Daj numer VIN ,., może być na PRV to zobaczę czy mam jakieś dane o nim.
>
Toż to żadna tajemnica.
VF33HRHYB82511769
Generalnie jak mogłem to sprawdziłem VIN gdzie się da.
Ale spoko, jak coś znajdziesz to daj znać. Według ASO coś miał robione w
2005 na gwarancji, ale Pan nie zna holenderskiego więc nie wie co było
robione :)
Z góry dziękuję za jakieś info.
pozdro
-
59. Data: 2012-02-09 14:21:23
Temat: Re: Jaki familok do 30k ?
Od: "Chris" <a...@g...pl>
Kamil 'Model' nabazgrał(a):
> W dniu 2012-02-09 12:11, Chris pisze:
>> Daj numer VIN ,., może być na PRV to zobaczę czy mam jakieś dane o nim.
Więcej niestety nie mam niż to co poniżej.
Bazy danych Policji w Kanadzie - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako
kradziony
Bazy danych Policji Rumuńskiej - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako
kradziony
Bazy danych w Holandii - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako kradziony
Bazy danych w Szwecji - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako kradziony
Bazy danych Europejskie - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako kradziony
Bazy danych Policji Włoskiej - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako
kradziony
Bazy danych Policji Słoweńskiej - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako
kradziony
Bazy danych Policji Litewskiej - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako
kradziony
Bazy danych Policji Czeskiej - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako
kradziony
> Toż to żadna tajemnica.
> VF33HRHYB82511769
Zdziwił byś się :)
> Generalnie jak mogłem to sprawdziłem VIN gdzie się da.
> Ale spoko, jak coś znajdziesz to daj znać. Według ASO coś miał robione w
> 2005 na gwarancji, ale Pan nie zna holenderskiego więc nie wie co było
> robione :)
[b]Dekodowanie numeru VIN VF33HRHYB82511769 na[/b] [url]www.automo.pl[/url]
[b]Nazwa dekodera: Dekoder VIN marki Peugeot #1[/b]
[b]Basic Information[/b]
[b]Model[/b]: 307
[b]Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)[/b]: 09346 89 1 1129
[b]Data Początku Gwarancji[/b]: 19.07.2002
[b]Numer seryjny silnika[/b]: 10 DYLH 3061527
[b]Numer seryjny skrzyni biegów[/b]: 20 DM39 4878253
[b]NRE[/b]: e2*98/14*0245*02
[b]Informacje ogólne[/b]
[b]RODZAJ PRODUKTU[/b]: POJAZD SPECJALNY
[b]ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU[/b]: PEUGEOT
[b]LINIA PRODUKTU[/b]: 307
[b]TYP NADWOZIA[/b]: KOMBI REKREACYJNE
[b]WYKOŃCZENIE[/b]: DUŻY KĄT 1
[b]SILNIK[/b]: DIESEL TURBO DW10TD
[b]PRZENIESIENIE NAPĘDU[/b]: SKRZYNIA MECHA 5
[b]RODZAJ FARBY[/b]: LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
[b]KOLOR NADWOZIA[/b]: LAKIER PURPUROWY
[b]TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ[/b]: SPLOT PŁOCIENNY MINIKA + EKFA "NV"
[b]KOLOR OKŁADSZIN[/b]: "FX"
[b]SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)[/b]: SKRZYNIA MECHA BE4 L
[b]SILNIK (TYP)[/b]: SILNIK TYP EW/DW
[b]MONOGRAM DODATKOWY, INNE[/b]: SW
[b]MONOGRAM[/b]: BEZ MONOGRAMU
[b]Charakterystyka pojazdu[/b]
[b]WYKOŃCZENIE[/b]: DUŻY KĄT 1
[b]RODZAJ FARBY[/b]: LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
[b]KOLOR NADWOZIA[/b]: LAKIER PURPUROWY
[b]TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ[/b]: SPLOT PŁOCIENNY MINIKA + EKFA "NV"
[b]KOLOR OKŁADSZIN[/b]: "FX"
[b]SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)[/b]: SKRZYNIA MECHA BE4 L
[b]PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA[/b]: WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW ZMIENNE
[b]PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA[/b]: BEZ OBROTOMIERZA
[b]Zasilanie silnika[/b]
[b]SILNIK[/b]: DIESEL TURBO DW10TD
[b]CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA[/b]: BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP
[b]BLOK SILNIKA (MATERIAŁ)[/b]: OBUDOWA CYLINDRÓW ŻELIWNA
[b]PALIWO[/b]: OLEJ NAPĘDOWY
[b]USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK)[/b]: UKŁ OCZYSZ SPALIN CEE 2000 (SILNIK)
[b]SILNIK (TYP)[/b]: SILNIK TYP EW/DW
[b]KATALIZATOR[/b]: KATALIZATOR 2-SKŁAD FILTRY IMPR PLATYNA
[b]CHŁODZENIE OLEJU[/b]: WYMIENNIK WODA/OLEJ SILNIKOWY
[b]PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY[/b]: BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU
[b]AUTODIAGNOSTYKA EOBD[/b]: BEZ AUTODIAGNOST. "EOBD"
[b]SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY[/b]: RECYRKULACJA SPALIN "EGR"
[b]TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU[/b]: UKŁ OCZYSZ SPALIN TECH
POJAZD L4
[b]FILTR CZĄSTEK (FAP)[/b]: BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO
[b]WENTYLATOR[/b]: 1 WENTYLATOR 2 ZWIĘKSZONE PRĘDKOŚCI 400W
[b]ODZYSK OPARÓW BENZYNY[/b]: BEZ POCHŁANIANIA OPARÓW PALIWA
[b]WARIANT SKOJARZONY WTRYSK[/b]: SYSTEM WTRYSKU SIEMENS
[b]SILNIK HYBRYDA[/b]: BEZ ALTERNO-ROZRUSZNIKA
[b]FILTR ZBIORNIKA[/b]: FILTR ZBIORN. WEWN.
[b]OBUDOWA PRZEPUSTNICY (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA)[/b]: BEZ
OBUD.PRZEPUSTN. (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA)
[b]Skrzynia biegów, Napęd[/b]
[b]PRZENIESIENIE NAPĘDU[/b]: SKRZYNIA MECHA 5
[b]SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)[/b]: SKRZYNIA MECHA BE4 L
[b]PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE[/b]: CP 19 X 75
[b]PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA[/b]: BEZ OBROTOMIERZA
[b]KOŁO STYLIZOWANE[/b]: KOŁO BLACHA STALOWA 15 CALI
[b]TYP SKRZYNI BIEGÓW (HOMOLOGACJA)[/b]: TYP BV BE4/5 L
[b]UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA)[/b]: MECHANIZM RÓŻNICOWY 84
[b]OGUMIENIE (WYMIARY, TYP)[/b]: OPONA 195X65X15 H
[b]KOŁA ZAMONTOWANE[/b]: KOŁO 6 CALI
[b]KOŁO (TYP)[/b]: MONTAŻ KOŁA Z BLACHY STAL
[b]SKRZYNIA BIEGÓW (TYP)[/b]: SKRZYNIA MECHA BE4T
[b]Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce[/b]
[b]ABS[/b]: ABS
[b]STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY[/b]: DRĄŻEK STAB. TYLNY O ŚREDN. 27
[b]PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA[/b]: WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW ZMIENNE
[b]STABILIZATOR PRZEDNI[/b]: DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 23
[b]HAMULEC TYP[/b]: TARCZE PRZED WENTYLOWANE/TARCZE TYL
[b]ZAWIESZENIE[/b]: ZAW NORMALNE
[b]DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI[/b]: BEZ SYSTEMU ESP
[b]WARIANT SKOJARZONY HAMULCE[/b]: ABS BOSCH 8 0
[b]Nadwozie, Wyposażenie[/b]
[b]HAK HOLOWNICZY[/b]: BEZ HAKA HOLOWNICZEGO
[b]SYGNAŁ DŹWIĘKOWY[/b]: KLAKSON DOSTROJONY
[b]ANTENA[/b]: ANTENA W DACHU KRÓTKA
[b]ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD)[/b]: LISTWY OCHRONNE BOCZNE W KOL NADW
[b]ZDOBIENIA BOCZNE (WYMIARY)[/b]: LISTWY OCHRONNE BOCZNE
[b]KOŁPAK (STYL)[/b]: OZDOBNY KOŁP KOŁO COLUMBIA 8 OTW 15 CALI
[b]ŚWIATŁA COFANIA[/b]: Z 1 ŚWIATŁEM COFANIA
[b]OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM)[/b]: BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY
SILNIKA
[b]FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW.[/b]: LUSTERKO ZEWN SKŁADANE
RĘCZNIE
[b]OZDOBNA KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ[/b]: BEZ WYKOŃCZ OZDOB RURY WYDECH
[b]WYCIERACZKA PRZEDNIA[/b]: WYCIERACZKA PRZED BEZ CZUJNIKA OPADÓW
[b]WYCIERACZKA TYLNA[/b]: WYCIERACZKA TYL
[b]WYCIERACZKA REFLEKTORA[/b]: BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW
[b]PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA[/b]: Z ZASŁEPKĄ PRAWA (KRÓTKĄ)
[b]SZYBA DACHU[/b]: Z SZYBERDACHEM
[b]ZDERZAKI[/b]: ZDERZAKI PRZ/TYL STANDARD KOL NADWOZIA
[b]OSŁONA PRZECIWBŁOTNA (CHLAPACZ)[/b]: BEZ CHLAPACZY TYL
[b]REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY[/b]: BEZ ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH
[b]LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY[/b]: LUSTERKO ZEWN KIER STER ELE
[b]LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA[/b]: LUST. WSTECZ. ZEWN. PASAŻERA STER.
ELEKTR.
[b]KOŁO ZAPASOWE[/b]: KOŁO BLACHA STALOWA + OPONA STAND
[b]OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY[/b]: KLA ZEW+LIST OZD POKR TYL ALU+LUS K NADW
[b]SPRYSKIWACZ SZYBY PRZEDNIEJ[/b]: PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ
[b]DACH OTWIERANY[/b]: DACH SZTYWNY
[b]MASKOWNICE ZDERZAKÓW[/b]: PAS OCHR ZDERZAKA W KOLORZE NADWOZIA
[b]SZYBA (WYGLĄD)[/b]: LEKKO BARW. + PRZEBARW. TLN.
[b]SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ)[/b]: SZYBA BOCZ TYL STAŁA
[b]SZYBA (TYP)[/b]: PRZEDNIA SZYBA NIE AKUSTYCZNA
[b]Wyposażenie wnętrza[/b]
[b]TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ[/b]: SPLOT PŁOCIENNY MINIKA + EKFA "NV"
[b]ALARM ANTYWŁAMANIOWY[/b]: BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO
[b]ZAGŁÓWEK TYLNY[/b]: ZAGŁÓWEK TYLNY REGULOWANY
[b]ZAGŁÓWEK PRZEDNI[/b]: ZAGÓWEK PRZED ODCHYLANY
[b]SIEDZENIE TYLNE[/b]: 3 ODDZIELNE FOTELE TYLNE (1 PRZESUWANY)
[b]SIEDZENIE DODATKOWE[/b]: BEZ DODATK KANAPY
[b]PODŁOKIETNIK SIEDZENIA TYLNEGO[/b]: BEZ TYLNEGO PODŁOKIETNIKA
[b]LISTWA PODŁOGI PRZESTRZENI ŁADUNKOWEJ[/b]: Z LISTWĄ W PODŁODZE PRZESTRZ
BAGAŻ
[b]ZASŁONA BAGAŻNIKA[/b]: Z POKRYWĄ PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ
[b]PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY[/b]: PAS BEZP TYL 5 ZWIJACZY 3DRZW
[b]PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI[/b]: PAS PIROTECHNICZNY Z ALARMEM
[b]KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA)[/b]: KRAJE O UMIARKOWANYM KLIMACIE
[b]STOPNIOWANIE BIEGÓW[/b]: PODZIAŁKA W KM/H
[b]OPAKOWANIE RADIA[/b]: ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZ/TYL TWEETER
[b]STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY)[/b]: KIEROWNICA PO LEWEJ
[b]OGRZEWANIE DODATKOWE[/b]: OGRZEWANIE DODATKOWE AUTOMATYCZNE
[b]WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ[/b]: DESKA ROZ STAND + KONS PRZED ALU
SREBRNA
[b]ZMIANY OKŁADZIN, WYPOSAŻENIE WEWNĘTRZNE[/b]: KIEROWNICA GAŁKA OSŁONA
DŹWIGNI SKÓRA
[b]GŁOŚNIK[/b]: 4 GŁOŚ PRZED (2 TW + 2 PRZED) + 2 GŁ TYL
[b]STEROWANIE AUTORADIA[/b]: ZDALNE STER RADIOODTWARZ BEZ FUNKCJI CD
[b]IZOLACJA (ZASŁONY, BOCZNE OSŁONY P-SŁONECZNE, SZYBERDACH)[/b]: BEZ
ŻALUZJI TYL
[b]NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA[/b]: PODWYŻSZ SIEDZISKA PRZÓD
PASAŻERA REGULACJA RÓWNOLEGŁA
[b]REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY[/b]: BEZ ELEM WSPOR LĘDŹW I BOCZ
FOTEL KIE
[b]REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA[/b]: BEZ ELEM WSPOR LĘDŹW I BOCZ
FOTEL PAS
[b]WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY[/b]: BEZ SKŁADANEGO FOTELA KIER
[b]WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA[/b]: BEZ SKŁADANEGO FOTELA PRZED
PAS
[b]PODŁOKIETNIK SIEDZISKA PRZEDNIEGO[/b]: PODŁOKIETNIKI PRZED KIEROWCY I
PASAŻERA
[b]WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ[/b]: WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ
[b]ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH[/b]: BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD
[b]SKRZYNKA (PUDŁO) NA CZĘŚCI/NARZĘDZIA[/b]: BEZ SCHOWKA
[b]SYSTEM NAWIGACJI[/b]: BEZ SYSTEMU NAWIGACJI
[b]PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ[/b]: PODNOŚ SZYBY TYL STER RĘCZNE
[b]PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY[/b]: PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER
SEKWENC
[b]PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA[/b]: PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER
SEKWENC
[b]WYŚWIETLACZ[/b]: WYŚWIETLACZ (RADIO+ZEGAR+ I LUB T>,CD)
[b]LUSTERKO PODRĘCZNE PASAŻERA[/b]: LUSTERKO KIER+PASAŻ Z OSŁONĄ I OŚWIET
[b]WSKAŹNIK OLEJU[/b]: CZUJNIK POZIOMU OLEJU
[b]MONTAŻ ZAGŁÓWKA TYLNEGO[/b]: MONTAŻ 3 ZAGŁÓWKÓW TYL
[b]MATA GRZEJNA[/b]: FOTEL BEZ PODGRZEWANIA
[b]PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA[/b]: PODUSZKA POW BOCZNA TUŁOWIA +
KURTYNA
[b]PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA[/b]: PODUSZKA POW PASAŻERA
[b]ELEKTRYCZNY PODNOŚNIK SZYBY (DZIAŁANIE)[/b]: FUNKCJA ZAPOBIEG PRZYC STR
KIEROW+PASAŻ
[b]KOMPUTER POKŁADOWY[/b]: Z KOMPUTEREM POKŁADOWYM
[b]PAKIET WYPOSAŻENIA[/b]: BEZ ZESTAWU WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO
[b]LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE)[/b]: LUSTERKO ZEWN OGRZEWANE
[b]BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ[/b]: RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ
[b]WEWNĘTRZNE ELEMENTY STEROWANIA DRZWI (WYGLĄD)[/b]: WEWN ELEM STER WYGLĄD
JASNY SREBRNY
[b]ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH[/b]: BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA
[b]SZUFLADA (STANOWISKO KIEROWCY)[/b]: BEZ SCHOWKA W KONSOLI PRZED DACHU
[b]ODBIORNIK RADIOWY[/b]: SYST. AUDIO ODTW. CD RDS "RD3"
[b]CHŁODZENIE KLIMATYZACJI[/b]: CHŁODZENIE AUTOMATYCZNE
[b]REGULATOR SZYBKOŚCI[/b]: REGULACJA PRĘDKOŚCI
[b]NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY)[/b]: PODWYŻSZ SIEDZ KIEROWCY
REG RÓWNOLEGŁA
[b]WEWNĘTRZNE LUSTERKO WSTECZNE[/b]: LUSTERKO WEWN DZIEŃ-NOC
[b]PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY[/b]: PODUSZKA POW KIEROWCY
[b]SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA[/b]: Z SIATKĄ W BAGAŻNIKU
[b]WYKRYWANIE PRZESZKODY[/b]: BEZ CZUJNIKA PRZEPŁYWU
[b]DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY[/b]: GAŁKA DŹWIGNI BIEG + OSŁONA SKÓRA
[b]DYWANIK NA WYKŁADZINIE[/b]: BEZ WYKŁADZINY WYKAŃCZAJĄCEJ
[b]WZMACNIACZ KOREKTORA[/b]: BEZ AMPLITUNERA
[b]STEROWANIE RYGLOWANIEM[/b]: ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA
[b]SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ)[/b]: SZYBA BOCZ TYL STAŁA
[b]SZYBA (TYP)[/b]: PRZEDNIA SZYBA NIE AKUSTYCZNA
[b]KIEROWNICA[/b]: KIER SKÓRA 3 RAMIONA
[b]WENTYLATOR[/b]: 1 WENTYLATOR 2 ZWIĘKSZONE PRĘDKOŚCI 400W
[b]PAKIET " RADIO-INFORMACJA-KOMUNIKACJA"[/b]: RADIOODTWARZ CD / INFO 2
[b]PODUSZKA POWIETRZNA KOLAN KIEROWCY[/b]: BEZ PODUSZKI POW NÓG KIEROWCY
[b]Elektryka[/b]
[b]ALTERNATOR[/b]: ALTERNATOR KLASA 15
[b]SYGNAŁ DŹWIĘKOWY[/b]: KLAKSON DOSTROJONY
[b]AKUMULATOR[/b]: AKUMULATOR L2 400
[b]ROZRUSZNIK[/b]: ROZRUSZNIK KLASA 4
[b]OŚWIETLENIE SPECJALNE[/b]: BEZ OŚWIETLENIA SPECJAL
[b]ŚWIATŁA COFANIA[/b]: Z 1 ŚWIATŁEM COFANIA
[b]FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW.[/b]: LUSTERKO ZEWN SKŁADANE
RĘCZNIE
[b]MULTIPLEKSAŻ[/b]: MONTAŻ ZMULTIPLEKS. CAN VAN
[b]REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY[/b]: BEZ ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH
[b]Marki wyposażenia[/b]
[b]WARIANT SKOJARZONY HAMULCE[/b]: ABS BOSCH 8 0
[b]WARIANT SKOJARZONY WTRYSK[/b]: SYSTEM WTRYSKU SIEMENS
[b]Inne[/b]
[b]KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA[/b]: STANDARD
[b]ATMOSFERA[/b]: ATMOSFERA NORMALNA
[b]STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY)[/b]: KIEROWNICA PO LEWEJ
[b]GNIAZDO GŁOŚNIKOWO-SŁUCHAWKOWE RADIA[/b]: GNIAZDO AKCESORIÓW
[b]OD STRONY JEZDNI[/b]: RUCH PRAWOSTRONNY
[b]ZDERZENIA BOCZNE[/b]: DRZWI NIE WZMOCNIONE
[b]ZESTAWY KLUCZY[/b]: 1 KLU PLIP WYS CZ + 1 KLU GŁÓW
[b]WYPOSAŻENIE BEZPIECZEŃSTWA[/b]: BEZ WYPOSAŻENIA BEZPIECZEŃSTWA
[b]TOCZENIE SIĘ[/b]: SZEROKIEJ DROGI
[b]OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY[/b]: KLA ZEW+LIST OZD POKR TYL ALU+LUS K NADW
[b]KONTROLA PRĘDKOŚCI[/b]: BEZ KONTROLI PRĘDKOŚCI
[b]MODUŁ ZARZĄDZAJĄCY[/b]: BSI COMM 2000
[b]Dekodowanie pochodzi z [/b] [url]www.automo.pl[/url]
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
60. Data: 2012-02-09 14:31:54
Temat: Re: Jaki familok do 30k ?
Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
W dniu 2012-02-09 14:21, Chris pisze:
> Kamil 'Model' nabazgrał(a):
>
>> W dniu 2012-02-09 12:11, Chris pisze:
>>> Daj numer VIN ,., może być na PRV to zobaczę czy mam jakieś dane o nim.
>
> Więcej niestety nie mam niż to co poniżej.
>
> Bazy danych Policji w Kanadzie - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako
> kradziony
> Bazy danych Policji Rumuńskiej - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako
> kradziony
> Bazy danych w Holandii - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako kradziony
> Bazy danych w Szwecji - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako kradziony
> Bazy danych Europejskie - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako kradziony
> Bazy danych Policji Włoskiej - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako
> kradziony
> Bazy danych Policji Słoweńskiej - Pojazd nie figuruje w bazie danych
> jako kradziony
> Bazy danych Policji Litewskiej - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako
> kradziony
> Bazy danych Policji Czeskiej - Pojazd nie figuruje w bazie danych jako
> kradziony
>
>> Toż to żadna tajemnica.
>> VF33HRHYB82511769
>
> Zdziwił byś się :)
>
>> Generalnie jak mogłem to sprawdziłem VIN gdzie się da.
>> Ale spoko, jak coś znajdziesz to daj znać. Według ASO coś miał robione
>> w 2005 na gwarancji, ale Pan nie zna holenderskiego więc nie wie co
>> było robione :)
>
> [b]Dekodowanie numeru VIN VF33HRHYB82511769 na[/b] [url]www.automo.pl[/url]
> [b]Nazwa dekodera: Dekoder VIN marki Peugeot #1[/b]
>
> [b]Basic Information[/b]
>
> [b]Model[/b]: 307
> [b]Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)[/b]: 09346 89 1 1129
> [b]Data Początku Gwarancji[/b]: 19.07.2002
> [b]Numer seryjny silnika[/b]: 10 DYLH 3061527
> [b]Numer seryjny skrzyni biegów[/b]: 20 DM39 4878253
> [b]NRE[/b]: e2*98/14*0245*02
>
> [b]Informacje ogólne[/b]
>
> [b]RODZAJ PRODUKTU[/b]: POJAZD SPECJALNY
> [b]ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU[/b]: PEUGEOT
> [b]LINIA PRODUKTU[/b]: 307
> [b]TYP NADWOZIA[/b]: KOMBI REKREACYJNE
> [b]WYKOŃCZENIE[/b]: DUŻY KĄT 1
> [b]SILNIK[/b]: DIESEL TURBO DW10TD
> [b]PRZENIESIENIE NAPĘDU[/b]: SKRZYNIA MECHA 5
> [b]RODZAJ FARBY[/b]: LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
> [b]KOLOR NADWOZIA[/b]: LAKIER PURPUROWY
> [b]TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ[/b]: SPLOT PŁOCIENNY MINIKA + EKFA "NV"
> [b]KOLOR OKŁADSZIN[/b]: "FX"
> [b]SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)[/b]: SKRZYNIA MECHA BE4 L
> [b]SILNIK (TYP)[/b]: SILNIK TYP EW/DW
> [b]MONOGRAM DODATKOWY, INNE[/b]: SW
> [b]MONOGRAM[/b]: BEZ MONOGRAMU
>
> [b]Charakterystyka pojazdu[/b]
>
> [b]WYKOŃCZENIE[/b]: DUŻY KĄT 1
> [b]RODZAJ FARBY[/b]: LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
> [b]KOLOR NADWOZIA[/b]: LAKIER PURPUROWY
> [b]TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ[/b]: SPLOT PŁOCIENNY MINIKA + EKFA "NV"
> [b]KOLOR OKŁADSZIN[/b]: "FX"
> [b]SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)[/b]: SKRZYNIA MECHA BE4 L
> [b]PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA[/b]: WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW ZMIENNE
> [b]PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA[/b]: BEZ OBROTOMIERZA
>
> [b]Zasilanie silnika[/b]
>
> [b]SILNIK[/b]: DIESEL TURBO DW10TD
> [b]CZUJNIK WODY FILTRA PALIWA[/b]: BEZ CZUJNIKA OBECNOŚCI WODY W OLEJU NAP
> [b]BLOK SILNIKA (MATERIAŁ)[/b]: OBUDOWA CYLINDRÓW ŻELIWNA
> [b]PALIWO[/b]: OLEJ NAPĘDOWY
> [b]USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK)[/b]: UKŁ OCZYSZ SPALIN CEE 2000
> (SILNIK)
> [b]SILNIK (TYP)[/b]: SILNIK TYP EW/DW
> [b]KATALIZATOR[/b]: KATALIZATOR 2-SKŁAD FILTRY IMPR PLATYNA
> [b]CHŁODZENIE OLEJU[/b]: WYMIENNIK WODA/OLEJ SILNIKOWY
> [b]PODGRZANIE OBIEGU GAZU OBUDOWY[/b]: BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU
> [b]AUTODIAGNOSTYKA EOBD[/b]: BEZ AUTODIAGNOST. "EOBD"
> [b]SYSTEM ANTYZANIECZYSZCZENIOWY[/b]: RECYRKULACJA SPALIN "EGR"
> [b]TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU[/b]: UKŁ OCZYSZ SPALIN TECH
> POJAZD L4
> [b]FILTR CZĄSTEK (FAP)[/b]: BEZ FILTRA PRZECIWPYŁOWEGO
> [b]WENTYLATOR[/b]: 1 WENTYLATOR 2 ZWIĘKSZONE PRĘDKOŚCI 400W
> [b]ODZYSK OPARÓW BENZYNY[/b]: BEZ POCHŁANIANIA OPARÓW PALIWA
> [b]WARIANT SKOJARZONY WTRYSK[/b]: SYSTEM WTRYSKU SIEMENS
> [b]SILNIK HYBRYDA[/b]: BEZ ALTERNO-ROZRUSZNIKA
> [b]FILTR ZBIORNIKA[/b]: FILTR ZBIORN. WEWN.
> [b]OBUDOWA PRZEPUSTNICY (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA)[/b]: BEZ
> OBUD.PRZEPUSTN. (DOLOT POWIETRZA DO SILNIKA)
>
> [b]Skrzynia biegów, Napęd[/b]
>
> [b]PRZENIESIENIE NAPĘDU[/b]: SKRZYNIA MECHA 5
> [b]SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)[/b]: SKRZYNIA MECHA BE4 L
> [b]PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE[/b]: CP 19 X 75
> [b]PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA[/b]: BEZ OBROTOMIERZA
> [b]KOŁO STYLIZOWANE[/b]: KOŁO BLACHA STALOWA 15 CALI
> [b]TYP SKRZYNI BIEGÓW (HOMOLOGACJA)[/b]: TYP BV BE4/5 L
> [b]UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA)[/b]: MECHANIZM RÓŻNICOWY 84
> [b]OGUMIENIE (WYMIARY, TYP)[/b]: OPONA 195X65X15 H
> [b]KOŁA ZAMONTOWANE[/b]: KOŁO 6 CALI
> [b]KOŁO (TYP)[/b]: MONTAŻ KOŁA Z BLACHY STAL
> [b]SKRZYNIA BIEGÓW (TYP)[/b]: SKRZYNIA MECHA BE4T
>
> [b]Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce[/b]
>
> [b]ABS[/b]: ABS
> [b]STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY[/b]: DRĄŻEK STAB. TYLNY O ŚREDN. 27
> [b]PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA[/b]: WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROW ZMIENNE
> [b]STABILIZATOR PRZEDNI[/b]: DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 23
> [b]HAMULEC TYP[/b]: TARCZE PRZED WENTYLOWANE/TARCZE TYL
> [b]ZAWIESZENIE[/b]: ZAW NORMALNE
> [b]DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI[/b]: BEZ SYSTEMU ESP
> [b]WARIANT SKOJARZONY HAMULCE[/b]: ABS BOSCH 8 0
>
> [b]Nadwozie, Wyposażenie[/b]
>
> [b]HAK HOLOWNICZY[/b]: BEZ HAKA HOLOWNICZEGO
> [b]SYGNAŁ DŹWIĘKOWY[/b]: KLAKSON DOSTROJONY
> [b]ANTENA[/b]: ANTENA W DACHU KRÓTKA
> [b]ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD)[/b]: LISTWY OCHRONNE BOCZNE W KOL NADW
> [b]ZDOBIENIA BOCZNE (WYMIARY)[/b]: LISTWY OCHRONNE BOCZNE
> [b]KOŁPAK (STYL)[/b]: OZDOBNY KOŁP KOŁO COLUMBIA 8 OTW 15 CALI
> [b]ŚWIATŁA COFANIA[/b]: Z 1 ŚWIATŁEM COFANIA
> [b]OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM)[/b]: BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY
> SILNIKA
> [b]FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW.[/b]: LUSTERKO ZEWN
> SKŁADANE RĘCZNIE
> [b]OZDOBNA KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ[/b]: BEZ WYKOŃCZ OZDOB RURY WYDECH
> [b]WYCIERACZKA PRZEDNIA[/b]: WYCIERACZKA PRZED BEZ CZUJNIKA OPADÓW
> [b]WYCIERACZKA TYLNA[/b]: WYCIERACZKA TYL
> [b]WYCIERACZKA REFLEKTORA[/b]: BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW
> [b]PRZEPUSTNICA PRZEDNIEGO PASA[/b]: Z ZASŁEPKĄ PRAWA (KRÓTKĄ)
> [b]SZYBA DACHU[/b]: Z SZYBERDACHEM
> [b]ZDERZAKI[/b]: ZDERZAKI PRZ/TYL STANDARD KOL NADWOZIA
> [b]OSŁONA PRZECIWBŁOTNA (CHLAPACZ)[/b]: BEZ CHLAPACZY TYL
> [b]REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY[/b]: BEZ ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH
> [b]LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY[/b]: LUSTERKO ZEWN KIER STER ELE
> [b]LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA[/b]: LUST. WSTECZ. ZEWN. PASAŻERA STER.
> ELEKTR.
> [b]KOŁO ZAPASOWE[/b]: KOŁO BLACHA STALOWA + OPONA STAND
> [b]OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY[/b]: KLA ZEW+LIST OZD POKR TYL ALU+LUS K NADW
> [b]SPRYSKIWACZ SZYBY PRZEDNIEJ[/b]: PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ
> [b]DACH OTWIERANY[/b]: DACH SZTYWNY
> [b]MASKOWNICE ZDERZAKÓW[/b]: PAS OCHR ZDERZAKA W KOLORZE NADWOZIA
> [b]SZYBA (WYGLĄD)[/b]: LEKKO BARW. + PRZEBARW. TLN.
> [b]SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ)[/b]: SZYBA BOCZ TYL STAŁA
> [b]SZYBA (TYP)[/b]: PRZEDNIA SZYBA NIE AKUSTYCZNA
>
> [b]Wyposażenie wnętrza[/b]
>
> [b]TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ[/b]: SPLOT PŁOCIENNY MINIKA + EKFA "NV"
> [b]ALARM ANTYWŁAMANIOWY[/b]: BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO
> [b]ZAGŁÓWEK TYLNY[/b]: ZAGŁÓWEK TYLNY REGULOWANY
> [b]ZAGŁÓWEK PRZEDNI[/b]: ZAGÓWEK PRZED ODCHYLANY
> [b]SIEDZENIE TYLNE[/b]: 3 ODDZIELNE FOTELE TYLNE (1 PRZESUWANY)
> [b]SIEDZENIE DODATKOWE[/b]: BEZ DODATK KANAPY
> [b]PODŁOKIETNIK SIEDZENIA TYLNEGO[/b]: BEZ TYLNEGO PODŁOKIETNIKA
> [b]LISTWA PODŁOGI PRZESTRZENI ŁADUNKOWEJ[/b]: Z LISTWĄ W PODŁODZE
> PRZESTRZ BAGAŻ
> [b]ZASŁONA BAGAŻNIKA[/b]: Z POKRYWĄ PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ
> [b]PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY[/b]: PAS BEZP TYL 5 ZWIJACZY 3DRZW
> [b]PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI[/b]: PAS PIROTECHNICZNY Z ALARMEM
> [b]KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA)[/b]: KRAJE O UMIARKOWANYM KLIMACIE
> [b]STOPNIOWANIE BIEGÓW[/b]: PODZIAŁKA W KM/H
> [b]OPAKOWANIE RADIA[/b]: ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZ/TYL TWEETER
> [b]STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY)[/b]: KIEROWNICA PO LEWEJ
> [b]OGRZEWANIE DODATKOWE[/b]: OGRZEWANIE DODATKOWE AUTOMATYCZNE
> [b]WYPOSAŻENIE TABLICY ROZDZIELCZEJ[/b]: DESKA ROZ STAND + KONS PRZED
> ALU SREBRNA
> [b]ZMIANY OKŁADZIN, WYPOSAŻENIE WEWNĘTRZNE[/b]: KIEROWNICA GAŁKA OSŁONA
> DŹWIGNI SKÓRA
> [b]GŁOŚNIK[/b]: 4 GŁOŚ PRZED (2 TW + 2 PRZED) + 2 GŁ TYL
> [b]STEROWANIE AUTORADIA[/b]: ZDALNE STER RADIOODTWARZ BEZ FUNKCJI CD
> [b]IZOLACJA (ZASŁONY, BOCZNE OSŁONY P-SŁONECZNE, SZYBERDACH)[/b]: BEZ
> ŻALUZJI TYL
> [b]NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA[/b]: PODWYŻSZ SIEDZISKA PRZÓD
> PASAŻERA REGULACJA RÓWNOLEGŁA
> [b]REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY[/b]: BEZ ELEM WSPOR LĘDŹW I
> BOCZ FOTEL KIE
> [b]REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA[/b]: BEZ ELEM WSPOR LĘDŹW I
> BOCZ FOTEL PAS
> [b]WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY[/b]: BEZ SKŁADANEGO FOTELA KIER
> [b]WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA[/b]: BEZ SKŁADANEGO FOTELA
> PRZED PAS
> [b]PODŁOKIETNIK SIEDZISKA PRZEDNIEGO[/b]: PODŁOKIETNIKI PRZED KIEROWCY I
> PASAŻERA
> [b]WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ[/b]: WSKAŹNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ
> [b]ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH[/b]: BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD
> [b]SKRZYNKA (PUDŁO) NA CZĘŚCI/NARZĘDZIA[/b]: BEZ SCHOWKA
> [b]SYSTEM NAWIGACJI[/b]: BEZ SYSTEMU NAWIGACJI
> [b]PODNOŚNIK SZYBY TYLNEJ[/b]: PODNOŚ SZYBY TYL STER RĘCZNE
> [b]PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY[/b]: PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER
> SEKWENC
> [b]PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA[/b]: PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER
> SEKWENC
> [b]WYŚWIETLACZ[/b]: WYŚWIETLACZ (RADIO+ZEGAR+ I LUB T>,CD)
> [b]LUSTERKO PODRĘCZNE PASAŻERA[/b]: LUSTERKO KIER+PASAŻ Z OSŁONĄ I OŚWIET
> [b]WSKAŹNIK OLEJU[/b]: CZUJNIK POZIOMU OLEJU
> [b]MONTAŻ ZAGŁÓWKA TYLNEGO[/b]: MONTAŻ 3 ZAGŁÓWKÓW TYL
> [b]MATA GRZEJNA[/b]: FOTEL BEZ PODGRZEWANIA
> [b]PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA[/b]: PODUSZKA POW BOCZNA TUŁOWIA
> + KURTYNA
> [b]PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA[/b]: PODUSZKA POW PASAŻERA
> [b]ELEKTRYCZNY PODNOŚNIK SZYBY (DZIAŁANIE)[/b]: FUNKCJA ZAPOBIEG PRZYC
> STR KIEROW+PASAŻ
> [b]KOMPUTER POKŁADOWY[/b]: Z KOMPUTEREM POKŁADOWYM
> [b]PAKIET WYPOSAŻENIA[/b]: BEZ ZESTAWU WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO
> [b]LUSTERKO WSTECZNE ZEW. (PODGRZEWANE)[/b]: LUSTERKO ZEWN OGRZEWANE
> [b]BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ[/b]: RĘCZNE WYŁĄCZENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ
> [b]WEWNĘTRZNE ELEMENTY STEROWANIA DRZWI (WYGLĄD)[/b]: WEWN ELEM STER
> WYGLĄD JASNY SREBRNY
> [b]ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH[/b]: BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA
> [b]SZUFLADA (STANOWISKO KIEROWCY)[/b]: BEZ SCHOWKA W KONSOLI PRZED DACHU
> [b]ODBIORNIK RADIOWY[/b]: SYST. AUDIO ODTW. CD RDS "RD3"
> [b]CHŁODZENIE KLIMATYZACJI[/b]: CHŁODZENIE AUTOMATYCZNE
> [b]REGULATOR SZYBKOŚCI[/b]: REGULACJA PRĘDKOŚCI
> [b]NADSTAWKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO (KIEROWCY)[/b]: PODWYŻSZ SIEDZ
> KIEROWCY REG RÓWNOLEGŁA
> [b]WEWNĘTRZNE LUSTERKO WSTECZNE[/b]: LUSTERKO WEWN DZIEŃ-NOC
> [b]PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY[/b]: PODUSZKA POW KIEROWCY
> [b]SCHOWEK, PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA[/b]: Z SIATKĄ W BAGAŻNIKU
> [b]WYKRYWANIE PRZESZKODY[/b]: BEZ CZUJNIKA PRZEPŁYWU
> [b]DOSTOSOWANIE WYKŁADZINY[/b]: GAŁKA DŹWIGNI BIEG + OSŁONA SKÓRA
> [b]DYWANIK NA WYKŁADZINIE[/b]: BEZ WYKŁADZINY WYKAŃCZAJĄCEJ
> [b]WZMACNIACZ KOREKTORA[/b]: BEZ AMPLITUNERA
> [b]STEROWANIE RYGLOWANIEM[/b]: ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA
> [b]SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ)[/b]: SZYBA BOCZ TYL STAŁA
> [b]SZYBA (TYP)[/b]: PRZEDNIA SZYBA NIE AKUSTYCZNA
> [b]KIEROWNICA[/b]: KIER SKÓRA 3 RAMIONA
> [b]WENTYLATOR[/b]: 1 WENTYLATOR 2 ZWIĘKSZONE PRĘDKOŚCI 400W
> [b]PAKIET " RADIO-INFORMACJA-KOMUNIKACJA"[/b]: RADIOODTWARZ CD / INFO 2
> [b]PODUSZKA POWIETRZNA KOLAN KIEROWCY[/b]: BEZ PODUSZKI POW NÓG KIEROWCY
>
> [b]Elektryka[/b]
>
> [b]ALTERNATOR[/b]: ALTERNATOR KLASA 15
> [b]SYGNAŁ DŹWIĘKOWY[/b]: KLAKSON DOSTROJONY
> [b]AKUMULATOR[/b]: AKUMULATOR L2 400
> [b]ROZRUSZNIK[/b]: ROZRUSZNIK KLASA 4
> [b]OŚWIETLENIE SPECJALNE[/b]: BEZ OŚWIETLENIA SPECJAL
> [b]ŚWIATŁA COFANIA[/b]: Z 1 ŚWIATŁEM COFANIA
> [b]FUNKCJA DODATKOWA LUSTERKA WSTECZNEGO ZEW.[/b]: LUSTERKO ZEWN
> SKŁADANE RĘCZNIE
> [b]MULTIPLEKSAŻ[/b]: MONTAŻ ZMULTIPLEKS. CAN VAN
> [b]REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY[/b]: BEZ ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH
>
> [b]Marki wyposażenia[/b]
>
> [b]WARIANT SKOJARZONY HAMULCE[/b]: ABS BOSCH 8 0
> [b]WARIANT SKOJARZONY WTRYSK[/b]: SYSTEM WTRYSKU SIEMENS
>
> [b]Inne[/b]
>
> [b]KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA[/b]: STANDARD
> [b]ATMOSFERA[/b]: ATMOSFERA NORMALNA
> [b]STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY)[/b]: KIEROWNICA PO LEWEJ
> [b]GNIAZDO GŁOŚNIKOWO-SŁUCHAWKOWE RADIA[/b]: GNIAZDO AKCESORIÓW
> [b]OD STRONY JEZDNI[/b]: RUCH PRAWOSTRONNY
> [b]ZDERZENIA BOCZNE[/b]: DRZWI NIE WZMOCNIONE
> [b]ZESTAWY KLUCZY[/b]: 1 KLU PLIP WYS CZ + 1 KLU GŁÓW
> [b]WYPOSAŻENIE BEZPIECZEŃSTWA[/b]: BEZ WYPOSAŻENIA BEZPIECZEŃSTWA
> [b]TOCZENIE SIĘ[/b]: SZEROKIEJ DROGI
> [b]OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY[/b]: KLA ZEW+LIST OZD POKR TYL ALU+LUS K NADW
> [b]KONTROLA PRĘDKOŚCI[/b]: BEZ KONTROLI PRĘDKOŚCI
> [b]MODUŁ ZARZĄDZAJĄCY[/b]: BSI COMM 2000
> [b]Dekodowanie pochodzi z [/b] [url]www.automo.pl[/url]
>
Dzięki.
Szczególnie za info dot. kradzieży.
Bo pozostałe rzeczy to już sobie rozkodowałem dzięki forum.