  • 1. Data: 2012-02-03 09:23:32
    Temat: kierowca?
    Od: "Darek" <b...@w...pl>

    http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,35271,110
    81170,Kandydatka_na_prawo_jazdy_pomylila_gaz_z_hamul
    cem.html

  • 2. Data: 2012-02-03 09:55:05
    Temat: Re: kierowca?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-03 09:23:32 +0100, "Darek" <b...@w...pl> said:

    > http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,35271,110
    81170,Kandydatka_na_prawo_jazdy_pomylila_gaz_z_hamul
    cem.html

    "Zamierza

    jednak wystąpić do starostwa o szczegółowe badania psychotechniczne
    kobiety. Mają odpowiedzieć, czy w ogóle może zostać kierowcą."

    Prokurator winien zainteresować się tym, kto tej kobiecie dał papier,
    że się nadaje...
    Bo że się nie nadaje, to jest pewne.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-02-03 11:20:22
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Bydlę napisał(a):
    > jednak wystąpić do starostwa o szczegółowe badania psychotechniczne kobiety. Mają
    odpowiedzieć,
    > czy w ogóle może zostać kierowcą."
    Przesadzasz. Nie takie cyrki odstawiają zestresowaniu na egzaminach, tylko o tym sie
    nie mówi bo nie
    wpadali do tej pory na dupasmówkę z gazem w podłodze.

    Dla mnie takie auto powinno być wyposażone w jakiś system nagłego zatrzymania się
    sterowany z
    pilota, ewentualnie odcięcie zapłonu i po sprawie.
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2012-02-03 11:22:34
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Bydlę napisał(a):
> [...]
    > kobiety.
    Przesadzasz. Nie takie cyrki odstawiają zestresowaniu na egzaminach, tylko o tym sie
    wpadali do tej pory na dwupasmówkę z gazem w podłodze.

  • 5. Data: 2012-02-03 11:27:03
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-02-03 11:22, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    >
    > Dla mnie takie auto powinno być wyposażone w jakiś system nagłego zatrzymania się
    > sterowany z pilota, ewentualnie odcięcie zapłonu i po sprawie.

    na kursach na kat. A są takie patenty i często służą do robienia "bardzo dowcipnych"
    dowcipów kursantom ;]

  • 6. Data: 2012-02-03 11:33:51
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    komar napisał(a):
    > na kursach na kat. A są takie patenty i często służą do robienia "bardzo
    > dowcipnych" dowcipów kursantom ;]
    Polak jest dowcipny w różnych dziedzinach czego nie trzeba udowadniać.
    Ale takie patenty w autach na egzaminach powinny być jak puszcza się samego
    egzaminowanego.

    Juz z samego czytania tej grupy kilku pacanom bym to wstawił ;)
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2012-02-03 12:19:18
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/02/2012 08:23, Darek wrote:
    > http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,35271,110
    81170,Kandydatka_na_prawo_jazdy_pomylila_gaz_z_hamul
    cem.html

    Aż dziwne, że to w Suzuki. Ale może BMW jechało wcześniej tą drogą?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 8. Data: 2012-02-03 19:22:40
    Od: "AntekP" <A...@p...com>

    Użytkownik "Darek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,35271,11
    081170,Kandydatka_na_prawo_jazdy_pomylila_gaz_z_hamu
    lcem.html

    Pierdolę ACTA i wstawiam cytat:
    "- Co z odpowiedzialnością finansową kobiety? Właściwie jest tak, że zdający
    egzamin może bezkarnie rozbić samochód, jeśli nie ma ofiar "

    Czyli jak kogoś obleją kogoś en-ty raz, to już wie co ma zrobić

  • 9. Data: 2012-02-04 11:14:02
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 3 Feb 2012 09:55:05 +0100, Bydlę napisał(a):

    > Bo że się nie nadaje, to jest pewne.

    Z ciebie to wróżka Berenika, nie bydlę.

    AK

  • 10. Data: 2012-02-05 13:49:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 3 Feb 2012 09:23:32 +0100, Darek wrote:

    > http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,35271,110
    81170,Kandydatka_na_prawo_jazdy_pomylila_gaz_z_hamul
    cem.html

    Film z tego auta:
    http://www.filmino.pl/1044

    Urzekające pytanie kandydatki "co się stało?"...