  • Data: 2010-01-18 17:12:27
    Temat: Re: Jaki dysk kupić? - teraz problem z instalacją
    Od: "mea" <m...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    To też już jest OK.:-) Po prostu należało wejść w pozycję
    Hard Disk Drives a tam są wszystkie 3 dyski i możliwość
    zmieniania ich kolejności.
    Mam nadzieję, że teraz uda mi się zainstalować WinXPPro
    na SATA, a potem wybierać, z którego dysku chcę bootować.
    Gdy to wszystko będzie ładnie chodziło, kupię nowy dysk.

    Wszystkim którzy zainteresowali się moim problemem
    i udzielali mi cennych rad bardzo dziękuję.

    Pozdrawiam
    mea