  • Data: 2010-01-18 21:52:33
    Temat: Re: Jaki dysk kupić? - teraz problem z instalacją
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-01-18 22:16, Użytkownik mea napisał:

    > A jak wygląda praktycznie zastosowanie dodatkowego wiatraka?

    Praktycznie to wygląda tak że montujesz go aby dmuchał na HD.
    A jak dobrze dmucha to o kilka stopni obniży temperaturę HD.

    > Czy taki wiatrak można kupić i w którym miejscu i jak go się
    > montuje?

    Tak można go kupić i
    Kupić można go w sklepie komputerowym ale jak chcesz to
    możesz popytać w dowolnym innym i
    W komplecie dodają najczęściej plastikowe zatrzaski, nimi
    przypinasz do obudowy tak aby dmuchało na HD.

    > Ważne chyba żeby chłodził dyski, bo ogólny wiatrak w zasilaczu,
    > a także na procesorze i karcie graficznej mam.

    Chyba tak.
    :-)