  • Data: 2010-01-18 16:43:42
    Temat: Re: Jaki dysk kupić? - teraz problem z instalacją
    Od: "mea" <m...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za odpowiedź.

    > W Biosie, w sekcji "IDE Configuration" powinno być ustawione:
    > Onboard IDE Operate Mode - Enhanced Mode
    > Enhanced Mode Support On - P-ATA + S-ATA
    > Jest tak?

    Tak. Dokładnie pokazuje się:
    Onboard IDE Operate Mode [Enhanced Mode]
    Enhanced Mode Support On [S-ATA]
    IDE Detect Timeout (Sec) [35]

    Zaskoczyło dopiero wtedy gdy z napędu DVD-ROM
    został wyjęty nie tylko wtyk zasilania (jest niezbędny
    do zasilania dysku SATA poprzez przedłużacz czy
    przejściówkę), ale także taśma danych.
    System XP napisał, że den dysk znalazł. Mogę go
    oglądać pod Windows Explorerem, przenosić pliki
    lub foldery na niego i z niego.
    Bardzo się cieszę.

    Teraz muszę spowodować by ten dysk SATA był
    bootujący i nagrać na niego WinXP Pro.
    BIOS go oczywiście wymienia na liście dysków,
    ale nie pojawia się wśród urządzeń na liście BOOT.

    Pozdrawiam
    mea