  • Data: 2009-11-05 12:33:39
    Temat: Re: Jaki dual sim?
    Od: robbo <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Paź, 13:15, Piona <e...@w...pl> wrote:

    > Przy intensywnym użytkowaniu 2 dni, ale to głównie przez połączenia
    > służbowe a jest ich bardzo dużo.
    > Moja poprzednia nokia 6300 była w tym względzie gorsza (przy 1 karciesim).
    > Dodam, że przydałaby się możliwość zwiększenia ilości motywów do aparatu
    > bo te wgrane są takie sobie. Na necie nie znalazłem żadnych a szkoda.
    > Sposób wyświetlania kontaktów też nei jest najczytelniejszy. Wg mnie za
    > duże litery i nie znalazłem możliwości wyłączenia wyświetlanego pod nimi
    > numeru (nie wiem czy nie ma czy nie znalazłem :)
    > piona

    Mam pytanko o jakosc rozmow, bo obecnie posiadany samsung duos D780
    niestety nie grzeszy w tym temacie... Podczas przesiadki z nokii
    jakosc dzwieku w sluchawce tego samsunga to katastrofa, teraz juz
    jestem przyzwyczajony, ale jak dalem komus porozmawiac z mojego
    samsunga d780 to wogole nie rozumial rozmowcy... Co ciekawe zalezy to
    w pewnym stopniu od telefonu (model aparatu) rozmowcy np. z nokia 6111
    rozmowy brzmia bardzo dobrze, ale np. Sony ericsson tragedia -
    praktycznie nic nie jestem w stanie zrozumiec, no chyba ze rozmowca
    "podniesie" głos... troche lepiej jest na zestawie sluchawkowym (tym
    dolaczonym kablowym jak i bluetooth).