  • Data: 2013-03-10 11:45:29
    Temat: Re: Jaki dekoder do starego telewizora?
    Od: "Antek" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czemu pytasz tu a przedtem nie zapytales UPC,
    > ze nie wspomne o PRZECZYTANIU UMOWY
    > (ze zrozumieniem).
    >
    > Rece opadywuja...
    >
    > Jak bralem (kiedys) UPC to mialem jak byk,
    > ze mam jeden dekoder (jeszcze bez HDMI)
    > i mozliwosc podlaczenia do 3 TV na analogu za darmo.
    > Oczywiscie w praktyce moznaby zlamac te zasady
    > i podlaczyc na analogu nawet wiecej odbiornikow.

    Nigdy nie miałem żadnego dekodera.
    Mam UPC bo Aster zmieniło się w UPC. Żadnej umowy
    z UPC nie mam.
    Telewizor mam jeden i starczy.

    > A mowia, ze dzisiejsza mlodziez jakas otepiala
    > a ja mowie - to nie zalezy od pokolenia / wieku.
    No właśnie, zacznij pisać na temat.

    Moje pytanie na grupie wyjaśnia zdanie, które już
    wcześniej napisałem:
> [...]
    Czytanie ze zrozumieniem to duża umiejętność, chyba,
    że za wszelką cenę chcesz się popisać swoją agresją.
    Wtedy nieważne kto co napisze. Ważne, że jest okazja.

    EOT

    Antek