  • Data: 2013-03-10 10:04:01
    Temat: Re: Jaki dekoder do starego telewizora?
    Od: "Q" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie wyjaśnienia
    > i przepraszam, że od razu nie napisałem o odbieraniu
    > przez kabel. Wydawało mi się, że TV kablowa należy
    > do TV naziemnej, w przeciwieństwie do satelitarnej.

    Czemu pytasz tu a przedtem nie zapytales UPC,
    ze nie wspomne o PRZECZYTANIU UMOWY
    (ze zrozumieniem).

    Rece opadywuja...

    Jak bralem (kiedys) UPC to mialem jak byk,
    ze mam jeden dekoder (jeszcze bez HDMI)
    i mozliwosc podlaczenia do 3 TV na analogu za darmo.
    Oczywiscie w praktyce moznaby zlamac te zasady
    i podlaczyc na analogu nawet wiecej odbiornikow.

    A mowia, ze dzisiejsza mlodziez jakas otepiala
    a ja mowie - to nie zalezy od pokolenia / wieku.