  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaki dekoder cyfrowy powinien mieć TV ?
    Date: Sun, 17 Jan 2010 02:38:16 +0100

    news:1353161444.20100115103529@pik-net.pl...

    > a wiedzy i doświadczenia Piotrowi wszyscy możemy zazdrościć.

    RoMan. Głupio mi się robi, jak tak piszesz, bo w tej kwestii (zdrowo)
    przesadzasz.
    Tak często widzę tu dialogi, które pokazują mi jak mało wiem, że aż wstyd
    się przyznać i wydaje mi się, że Twoja wypowiedź wręcz obraża tych ludzi.
    Wrażenie, że dużo wiem, bierze się pewnie stąd, że jak tu się kiedyś często
    wypowiadałem to tylko wtedy, gdy byłem pewien tego, co piszę, ale ile razy
    (kilka się zdarzyło) zadałem jakieś pytanie to zawsze wyłaziły przy tej
    okazji wyraźne luki w mojej wiedzy.
    Przypuszczam, że wielu (w tym ja) chciałoby wiedzieć tyle o DC/DC (i nie
    tylko) co Ty.
    O ile pamiętam, to tylko raz udało mi się Ciebie zaskoczyć gdy napisałem, że
    telefony bezprzewodowe padły, bo mają dwa przewody w przeciwieństwie do
    przewodowych, które mają tylko jeden.
    Każdy wie to, czego miał czas (i chęci) się nauczyć. Wiedzy jest tak dużo,
    że zawsze da się znaleźć to, czego się nie wie (np.: czy się da i jak
    przestroić ten mój TV), ale nie ma co zazdrościć tym, co wiedzą, bo oni na
    pewno nie wiedzą czegoś innego.
    P.G.