  • Data: 2010-01-17 01:51:13
    Temat: Re: Jaki dekoder cyfrowy powinien mieć TV ?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    news:hinoim$g6s$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Owszem. To znaczy wejście HDMI/component+audio, i wystarczy. Zależnie od
    > potrzeb odpowiedni dekoder/odbiornik/demodulator/decośtam dostaniesz razem
    > z abonamentem lub kupisz. Wyjdzie znacznie lepiej, uniwersalniej i taniej
    > niż do każdego sprzętu wkładać wszystko, a klient i tak nie będzie
    > korzystać z 90% funkcji.

    Jeszcze nigdy nie stawiałem koło TV żadnej skrzynki aby móc odbierać
    programy - może dlatego mam klapki na oczach i wydaje mi się, że tak powinno
    być dalej. Jeszcze kilka dni temu myślałem, że są tylko dwa sposoby odbioru
    sygnału TV: analogowy i cyfrowy i odbiornik albo, ma tuner cyfrowy, albo
    nie. Ale jak zacząłem przeglądać ofertę TV w Skąpcu to dotarła do mnie
    różnorodność możliwości tunerów cyfrowych, a że nie rozważałem nawet
    możliwości stawiania czegokolwiek koło odbiornika stąd moje pytanie.
    Wydaje mi się, że zaczynam ogarniać (z trudem) całość zagadnienia.
    P.G.