  • Data: 2010-01-17 11:12:12
    Temat: Re: Jaki dekoder cyfrowy powinien mieć TV ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 17 Jan 2010 03:26:53 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Strasznie denerwuje mnie, jak wpada tu jeden z drugim mastaha
    >serwisant, co to prawo Ohma zapomniał ale "wymień kondy!" nawet po
    >nocach krzyczy, to sobie tylko myslę - co on wie o TVL-11 i EY86?
    >Gdzie on był, jak myśmy w Rubinach zbieżność ustawiali?

    RoManie - ale EY86 juz nie ma, i Rubinow tez juz nie ma.

    Jak dlugo bys naprawial zasilacz impulsowy ?

    A ja znalem firme w ktorej naprawa pecetowego kosztowala 24.40 razem z
    VAT.
    Oni na pewno sie nie doktoryzowali w temacie, omomierz w dlon,
    uszkodzone polprzewodniki do wymiany, jesli dobrze ich szkolono to i
    elektrolity do wymiany i nastepny prosze. Oni sa madrzy, a my glupi bo
    za malo wydajni :-)

    Inna sprawa ze jak pamietam wlasne przypadki to albo zawiodl opornik,
    albo tranzystor bardzo wrednie stracil wzmocnienie ..

    J.