  • Data: 2010-01-17 11:25:13
    Temat: Re: Jaki dekoder cyfrowy powinien mieć TV ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J,

    Sunday, January 17, 2010, 12:12:12 PM, you wrote:

    > RoManie - ale EY86 juz nie ma, i Rubinow tez juz nie ma.
    > Jak dlugo bys naprawial zasilacz impulsowy ?

    Nie naprawiałbym - kupiłbym nowy. Swoją drogą, jak to jest, że kiedyś
    zasilacze wytrzymywały i 10+ lat? Ile ja "przerobiłem" (przeniesienie
    jednego druta z +5V we wtyczce, z tego co pamiętam) zasilaczy XT na AT
    - nie policzę. Ale te zasilacze działały do końca.
    Miałem obudowę bigtower Green, którą kupiłem jako używaną za grosze -
    oczywiście z zasilaczem. U mnie przepracowała jeszcze z 10 lat - od
    386DX po Celerona 800MHz. Ostania płyta w niej, to Asus P2B-B - bodaj
    ostatnia, porządna płyta ASUSa w standardzie AT, obsługująca jeszcze
    karty ISA.

    > A ja znalem firme w ktorej naprawa pecetowego kosztowala 24.40 razem z
    > VAT.
    > Oni na pewno sie nie doktoryzowali w temacie, omomierz w dlon,
    > uszkodzone polprzewodniki do wymiany, jesli dobrze ich szkolono to i
    > elektrolity do wymiany i nastepny prosze. Oni sa madrzy, a my glupi bo
    > za malo wydajni :-)

    Z punktu widzenia ekonomicznego, to sporo takich zasilaczy trzeba było
    naprawić, żeby na minimalną płacę zarobić... Przypomina mi to trochę
    wyzysk chińskich dzieci i polskich pracowników nakładczych :(

    > Inna sprawa ze jak pamietam wlasne przypadki to albo zawiodl opornik,
    > albo tranzystor bardzo wrednie stracil wzmocnienie ..

    Zazwyczaj usterki są banalne. Ale mnie serwis przestał bawić z 15 lat
    temu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl