  • Data: 2010-01-13 14:51:05
    Temat: Re: Jaki dekoder cyfrowy powinien mieć TV ?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Górski" <t...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:hikiu0$9k2$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > ZTCP to jest tylko kwestia modulacji. W DVB-S jest QPSK a w DVB-C QAM-16
    > lub 64 ( nie pamiętam tak z marszu )

    Mnie w ogóle dziwi, że komuś się chciało wymyślać inaczej dla satelity,
    inaczej dla kablówki i inaczej dla naziemnej.
    To, że różnice niewielkie nie załatwia kwestii, że jak tuner jest na jedno
    to nie poradzi sobie z drugim.

    > No ale za to jak pięknie sie rozwiąże sprawa abonamentu RTV :)
    > Kupujesz kartę i masz TV lub nie kupujesz i nie masz :)

    Dlaczego wszyscy uważają, że jak cyfrowa to będzie płatna ?
    Przecież to im zależy, abym oglądał. Gdyby im nie zależało to takie pojęcia
    jak oglądalność by nie istniały.
    P.G.