  • Data: 2010-01-13 14:42:09
    Temat: Re: Jaki dekoder cyfrowy powinien mieć TV ?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hijtj1.5jc.0@poczta.onet.pl...

    > Na Twoim miejscu skonfrontowałbym ofertę swojego dostawcy kablówki
    > i zobaczył co on oferuje. Telewizor dzisiaj kupuje się na parę lat a nie
    > na
    > dwie dekady jak dawniej, więc co Cie może obchodzić że za 2 lata wejdą
    > na rynek telewizory z obrazem trójwymiarowym, nie?

    Kilka dni przed Wigilią zepsuł mi się właśnie taki mniej więcej 20-latek
    (niewdzięcznik, nie dawniej jak pół roku temu wymieniłem mu około 40
    elektrolitów i obraz wrócił do normalności).
    Jako dbający o środowisko chcę kupić nowy na kolejne 2 dekady i boli mnie,
    że on musi być ROHS i pewnie tyle nie wytrzyma.
    Moim zdaniem mniej szkodzi środowisku jeden ołowiowy TV wyrzucony po 20
    latach niż 10 ROHS TV wyrzuconych w tym samym czasie.

    > No właśnie... Dekoder sat zwykle przychodzi z anteną...

    OK. To już do mnie dotarło.

    > Nie mogą? Dlaczego nie? A co ich obchodzi że Ty kupiłeś sobie TV cyfrowy
    > skoro 90% ich płacących klientów wciąż ma normalne, analogowe TV?

    Sądziłem, że mało kto tak długo trzyma TV jak ja i większość już ma z
    dekoderem cyfrowym.
    A TV osiedlowa jest w ramach czynszu, może wśród przedstawicieli członków
    znajdą się tacy, co będą mieli coś przeciwko traceniu jakości sygnału na
    wejściu do naszego kabla.

    A to już tak lada chwila ? :-)
    P.G.