  • Data: 2015-06-13 08:13:43
    Temat: Re: Jaki bezlysterkowiec kupic na dzien dzisiejszy?
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, June 12, 2015 at 6:21:20 PM UTC-4, pemusmaly wrote:
> [...]
    juz jestem glupi. Do tej pory mialem lustrzanke N D7000, ale ze wzgledu na jego
    wymiary sprzedalem go poniewaz wiecrj zdjec na wycieczkach rodzinnych zaczolem robic
    telefonem. Chce aparat z szybkim AF, mozliwoscia zabawy w manualu i jak z najlepsza
    jakoscia zdjec.
    pelna klatka ale A7 bo modele nowsze zabijaja mnie cenowo.

    > I jeszcze jedno, jeśli nie potrafisz pomóc po co komentujesz i w chodzisz na ten
    post.

    Faktycznie jestes ulomny umyslowo, skoro na dwie raty musisz pisac odpowiedz.
    Gdybys nie to twije umyslowe ograniczenie, to moglbys zauwazyc,
    ze wlasnie pomagam tym, ktorzy nie potrafia - popranie po polsku,
    napisac kilka slow.

    Żenada totalna. Tacy ludzie powinni być eliminowani ze społeczeństwa.

    Zenada totalna. Postkomusze bydle wychodzi z ciebie.
    Sam eliminowales juz ludzi ze spoleczenstwa,czy wyssales to z mlekiem matki?

    Czytałem nie jeden twój post spójrz na swoje błędy kolego a dopiero komentuj bo
    wzorem to za grosz nie jesteś.

    Za to widac, ze twoje wzory sa rodem z komuszego bydla,
    ktore ludzi eliminowalo ze spoleczenstwa, pod byle pretekstem.
    Jest was jeszcze wielu takich skurwysynow, co to z domu wyniesli takie poglady.
    Jestescie jednak albo tak imbecylni, ze nie potraficie ukryc swoich emocji,
    albo tak czujecie sie silni, ze nie boicie sie takich rzeczy wyglaszac publicznie.
    Wiem, ze esbeckie lajzy, wciaz czuja sie bezpieczni
    i chcieliby wrocic do dawnych swoich metod i tylko na razie przysiedliscie
    z podkulonym ogonem.
    A teraz postkomuszy bydlaku morde w kubel i idz innych eliminowac,
    bo ze mna ci sie nie uda.

    Slon