  • Data: 2015-06-13 07:47:08
    Temat: Re: Jaki bezlysterkowiec kupic na dzien dzisiejszy?
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, June 12, 2015 at 6:14:35 PM UTC-4, pemusmaly wrote:
> [...]
    juz jestem glupi. Do tej pory mialem lustrzanke N D7000, ale ze wzgledu na jego
    wymiary sprzedalem go poniewaz wiecrj zdjec na wycieczkach rodzinnych zaczolem robic
    telefonem. Chce aparat z szybkim AF, mozliwoscia zabawy w manualu i jak z najlepsza
    jakoscia zdjec.
    pelna klatka ale A7 bo modele nowsze zabijaja mnie cenowo.

    > Slon myślę, że raczej ty powinieneś skupić się na nauce języka polskiego i jego
    pisowni. Pokaż mi kolego gdzie znajdziesz słowo Powinnes.

    Gdybys mial choc deczko rozumu, to poszukal bys tego slowa w swoim
    pierwszym poscie.
    Juz mi udowodniles, ze mam do czynienia z przyglupem, wiec ci zacytuje to,
    co sam napisales.
    "Prosze doraczcie, moze powinnem skupic sie na czyms innym"
    "Doraczam" ci wiec, ze "powinnes" skupic sie na tym co sam piszesz.
    Twoje slowa "doraczcie" oraz "powinnem" znajduja sie w tym jednym
    zacytowanym twoim zdaniu.Ja tylko te slowa odmienilem i zrobilem to poprawnie.

    Wstydz się chłopie. Chłopak zadał normalne pytanie jak nie jeden osobnik borykający
    się z tym problemem.

    Dziwne, ze to ja mam sie wstydzic, za to, ze glaby pisza niepoprawnie.

    Jego błędy jak wielu na tej grupie i wogóle w sieci wynika tego że post był pisany z
    telefonu bez Polskich znaków i na szybko, a ty po prosto się nie miło czepiasz i
    tyle.

    Zobacz jak kalekie zdanie napisales powyzej.
    Ty tez nie grzeszysz poprawnym pisaniem po polsku.

    Sprawia ci to przyjemność? Nie możesz się pewnie wyżyć w domu i tu dajesz moce swoim
    emocją nałodowanych przez cały tydzień.

    Sprawia ci to przyjemnosc, ze wyzywasz sie tu jako chujowy jasnowidz,
    ktory nie moze wyzyc sie w domu "i tu dajesz moce swoim emocją nałodowanych przez
    cały tydzień".

    Trzymaj się ciepło chłopie i proszę przestań siać tu swoje polszczyzny bo wstyd
    totalny. Pozdrawiam Kicha

    Faktycznie zrobiles kiche tym swoim postem i nie wykazales za grosz wstydu.
    Zawsze ciesza mnie posty niedouczonych i ulomnych umyslowo,
    frustratow twojego pokroju.

    Slon