  • Data: 2015-06-11 15:18:43
    Temat: Re: Jaki bezlysterkowiec kupic na dzien dzisiejszy?
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, June 11, 2015 at 2:25:13 AM UTC-4, pemusmaly wrote:
    > Witam
    > Jak w temacie borykam sie juz z tym problemem od 2 tyg. Czytam i czytam siec i juz
    jestem glupi. Do tej pory mialem lustrzanke N D7000, ale ze wzgledu na jego wymiary
    sprzedalem go poniewaz wiecrj zdjec na wycieczkach rodzinnych zaczolem robic
    telefonem. Chce aparat z szybkim AF, mozliwoscia zabawy w manualu i jak z najlepsza
    jakoscia zdjec.
    > Raczej nastawiony jestem po tym co wyczytalem na SONY A6000 lub NEX7. A moze pelna
    klatka ale A7 bo modele nowsze zabijaja mnie cenowo.
    > Prosze doraczcie, moze powinnem skupic sie na czyms innym. POZDRAWIAM PRZEMO

    "Powinnes" sie skupic na poprawnym pisaniu po polsku.

    Slon