  • Data: 2014-03-31 19:09:56
    Temat: Re: Jaki bezlusterkowiec
    Od: ST <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W byle marcowym słońcu już g* widać na większości LCD. Paranoję jakąś
    > macie z tą plażą.

    To telefon też masz z wizjerem?
    Mam nexa 6 który ma podobno jeden z lepszych wizjerów. Od dwóch lat
    zrobiłem nim ponad 40tys zdjęć w większości architektura w ładną
    pogodę.Na początku po przesiadce z lustrzanki z niego korzystałem bawiąc
    się manualnymi szkłami. Ostatnio zapomniałem już że go mam i gdybym
    kupował teraz aparat to wybrałbym nex 5 bo mniejszy i tańszy bez wizjera.