  • Data: 2014-03-30 22:55:47
    Temat: Re: Jaki bezlusterkowiec
    Od: mt <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-30 15:45, Radek D pisze:
    > Kumpel prosił mnie o doradzenie jakiegoś bezlusterkowca w cenie do
    > 2000-2300 zł. Nie śledzę zbytnio tego segmentu i ciężko mi jest coś
    > dobrego wybrać.
    >
    > Wymagania "typowe" zdjęcia rodzinne z naciskiem na dzieciaki.
    > Czyli przede wszystkim sprawny AF, wysokie ISO i jasny kitowy obiektyw.
    > Przydałby się ruchomy ekran i wbudowana lampa.

    Jasnych zumkitów za grosze to żaden system nie oferuje, więc standardowo
    jest f/3.5-5.6. Jeśli chodzi o af, to najsprawniejszy (jeśli chodzi o
    szybkość) jest w nowych m4/3, Nikonach 1 i nowym Sony ILCE 6000. Jeśli
    chodzi o wysokie ISO, to z ww. najlepiej sprawują się Sony i nowe Olki,
    Panasonic minimalnie odstaje na najwyższych czułościach i w zakresie
    dynamiki, Nikony 1 już odstają nieco bardziej.
    Nie wiuem jak ważne dla znajomego są gabaryty, ale jeżeli te 2000-2300
    zł to w miarę sztywna granica, to ja bym wybrał Panasonika G5 ze względu
    na wizjer, fikany w każdym kierunku ekran i lepszy niż w Olkach tryb
    filmowy, co przy dzieciakach może być istotne.

    --
    marcin