  • 11. Data: 2011-03-20 22:43:08
    Temat: Re: Jaki automat w kompakcie polecacie?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 20 Mar 2011 22:30:46 +0100, glang napisał(a):

    > Altea

    a dopompowali już ją do kompakta?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2011-03-20 22:50:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    ok, autopoprawka, to faktycznie kompakt.

  • 13. Data: 2011-03-20 22:56:23
    Od: lux <b...@o...de>

    W dniu 2011-03-20 22:30, glang pisze:
    > Altea
    ===
    tam siedzi pewnie DSG i wiem, ze jest ok.
    Interesują mnie też inne automaty...

  • 14. Data: 2011-03-21 00:40:45
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2011-03-20 21:06, lux pisze:
    > Witam,
    > wiadomo - najlepsze jest DSG, ale co poza tym?
    > Roczniki 2001-2005
    > Focus, Corolla, Megane?
    > Najlepiej z funkcją +/- i możliwie niezawodny...

    A3 przed liftem ? Siedzi tam zwykla skrzynia hydrokinetyczna ale daje
    rade, mialem takiego i bylem zadowolony.

    Unikaj A4 bo tam wsadzali multitronik ktory sie troche sypie i jest
    drogi w naprawach.

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 15. Data: 2011-03-21 06:58:40
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > Roczniki 2001-2005
    > Focus, Corolla, Megane?
    > Najlepiej z funkcją +/- i możliwie niezawodny...

    Zdecydowanie odradzam Opla z ASB. Niestety, ale się bardzo psują.

  • 16. Data: 2011-03-21 10:27:22
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > ok, autopoprawka, to faktycznie kompakt.

    ufff. a już myślałem... chociaż w sumie trochę większy a jeździ się tym
    baaardzo przyjemnie
    pzdr
    GL

  • 17. Data: 2011-03-21 10:28:43
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > ===
    > tam siedzi pewnie DSG i wiem, ze jest ok.
    > Interesują mnie też inne automaty...

    małżonka ma jeździ corollą 2006 rok. jak się już przyzwyczaisz to jest OK :)
    na początku jedna ktrzeba nauczyć się tym jeździć żeby się nie kiwać przy
    zmianie biegów :))
    pzdr
    GL

  • 18. Data: 2011-03-21 13:35:45
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "lux" <b...@o...de> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > wiadomo - najlepsze jest DSG, ale co poza tym?
    > Roczniki 2001-2005
    > Focus, Corolla, Megane?
    > Najlepiej z funkcją +/- i możliwie niezawodny...

    W tych latach nie było jeszcze DSG.
    Opcji +/- użyjesz raz, dla sprawdzenia, jak to działa - generalnie redukuje
    i tak automatycznie, a zmiany na wyższe przełożenie nie wymusisz, jeśli nie
    masz odpowiednich obrotów. Taki gadżet moim zdaniem. Mnie przydaje się tylko
    przy długiej jeździe z prędkoscią ok. 70 km/godz., kiedy automat załacza 5.
    bieg przy 80. Można wymusić przy nieco mniejszej prędkości...
    Szukaj skrzyń elektromechanicznych, są tańsze w naprawach. Bodaj Opel ma
    takie (zmiana biegów za pomocą siłowników). Ew. popatrz za CVG.
    Tomek

  • 19. Data: 2011-03-21 14:41:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek Godel" 7...@l...institute.com

    > DSG nie jest automatem.

    Ja mam DSG i nie uważam, że jest lepsza od automatu.
    Szybkość 3o milisekund -- tylko na bilbordach.
    W rzeczywistości potrafi zastanawiać się nawet
    sekundę (rzadko -- w czasie zdumiewających
    wyczynów kierowcy; zwykłej jazdy to nie
    dotyczy) i potrafi zmienić bieg w czasie
    solidnego zakręcania -- mnie zmieniła, co
    pamiętać będę raczej długo.

    Teraz Volvo montuje prawdziwe automaty.
    Aby zabawniej było -- są tańsze niż DSG.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2011-03-21 14:50:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek Godel" 9...@l...institute.com

    > to polecam normalną skrzynię połączoną z murzynem na fotelu
    > pasażera. Co prawda trzeba karmić i sprzątać, ale biegi
    > zmienia wyśmienicie. I zmienia sama, więc bez wątpienia
    > jest to automat. I jest znacznie trwalsza i mniej
    > problemowa od wszystkich innych automatów które
    > nie są wyposażone w murzyna.

    To chyba mało wiesz o automatach. Automatu
    nie można popsuć poprzez złe jeżdżenie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'