    From: Piotr M <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jaki aparat z pełnym manualem.
    Date: Mon, 29 Jun 2009 01:36:42 +0200

    Rafał Muszczynko pisze:

    > ale mimo to bardzo go ceniłem za pełny manual (ręczne ustawienia migawki,
    > przysłony, iso, balansu, ostrości)

    To ja przy okazji. Nigdy nie miałem kompakta z manualem.
    Dlatego mam pytanie. Czy to nie jest jakieś dzwiactwo -
    manual w kompakcie? Nie korzystałem to nie wiem, to proszę
    nie ganić, ale mam takie wrażenie. Czy to nie są jakieś
    możliwości dane na siłę? Nie wyobrażam sobie ustawień
    manualnych w aparacie co trzymam przed sobą sprzęt jak
    "wafelek typu prince polo" dwoma palcami. Śjakieś to
    wszystko sztuczne. Być może (w ramach możliwości) efekt
    wychodzi jaki chcemy, ale dziwaczna jest robota przy tym.
    Czy to tylko moje wyobrażenia czy tak jest. To tak też
    odnośnie ewentualnego mojego dodatkowego nabytku kompakcika
    Canon jakiegoś z serii G. Sztuczne to wszystko jakieś..

    --
    pzdr, Piotr M