  • 1. Data: 2015-08-24 14:52:13
    Temat: Jaki aparat taka sesja.
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    http://www.nto.pl/nasze-sprawy/art/6246940,niewazne-
    komu-ale-kto-i-czym-robi-zdjecia-w-skansenie,id,t.ht
    ml
    Tutaj już każdy fajfus może decydować czy można robić zdjęcia,
    prawdziwa wolność i swoboda.Coś mi to przypomina.

  • 2. Data: 2015-08-24 15:11:04
    Temat: Re: Jaki aparat taka sesja.
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-08-24 14:52, Dawid wrote:
> [...]
    >
    > Tutaj już każdy fajfus może decydować czy można robić zdjęcia,
    > prawdziwa wolność i swoboda.Coś mi to przypomina.

    No nie tylko aparat, gość wynajął także fotografa.

  • 3. Data: 2015-08-24 18:47:46
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-08-24 o 14:52, Dawid pisze:
> [...]
    >
    > Tutaj już każdy fajfus może decydować czy można robić zdjęcia,
    > prawdziwa wolność i swoboda.Coś mi to przypomina.

    Widać, że sezon ogórkowy w pełni... Z tego zrobić artykuł do gazety?

    Komercyjny, z tego co wiem, znaczy "w celu zarobkowym". Czyli wszystko
    zgodnie z regulaminem. No chyba, że fotograf robił za free.

    Tyle tylko, że moim zdaniem technicznie, to nie ten gość, a fotograf
    powinien zapłacić za sesję i doliczyć klientowi do faktury :)

    "Dla mnie sesja komercyjna to np. sesja ślubna czy do jakichś celów
    reklamowych, a ta nasza była do rodzinnego albumu."

    hahahaha to już jest max. Ja może się nie znam, ale po co się robi sesję
    ślubną jak nie do rodzinnego albumu?

  • 4. Data: 2015-09-20 14:27:55
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2015 o 14:52 Dawid <x...@n...pl> pisze:

> [...]
    > Tutaj już każdy fajfus może decydować czy można robić zdjęcia,
    > prawdziwa wolność i swoboda.Coś mi to przypomina.

    Co ty fajfusie Dawid (szalom) wiesz o profesjonaliźmie...

    --
    Trefniś