  • 1. Data: 2015-08-11 20:39:38
    Temat: DxO OpticsPro 8 za darmo do konca wrzesnia
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Przeceniono rowniez najnowsza wersje 10.
    www.dobreprogramy.pl/DxO-OpticsPro-8-za-darmo-do-kon
    ca-wrzesnia,News,65476.html

    www.dxo.com/us/digitalphoto
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2015-08-16 21:23:11
    Temat: Re: DxO OpticsPro 8 za darmo do konca wrzesnia
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote in message
    > Przeceniono rowniez najnowsza wersje 10.
    > www.dobreprogramy.pl/DxO-OpticsPro-8-za-darmo-do-kon
    ca-wrzesnia,News,65476.html

    > www.dxo.com/us/digitalphoto

    A ten OpticsPro 8 ma pracowac z Windows 8.1 Pro 64-bit?
    Bo u mnie cos nie chce - instaler sie wywala komunikatem
    ze nie jest przeznaczony do moich Windows...

  • 3. Data: 2015-08-16 22:43:17
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Sun, 16 Aug 2015 14:23:11 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > Bo u mnie cos nie chce - instaler sie wywala komunikatem
    > ze nie jest przeznaczony do moich Windows...

    Najwyraźniej niezbyt:
    https://support.dxo.com/hc/en-us/articles/206058947-
    What-are-DxO-OpticsPro-8-System-Requirements-
    Microsoft(R) Windows XP SP3 (32 bit), VISTA (32 or 64 bit), 7 (32 or 64
    bit), 8 (32 or 64 bit)

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 4. Data: 2015-08-17 01:23:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "SylwesterZarębski" <z...@i...net.pl> wrote in message

> [...]
    What-are-DxO-OpticsPro-8-System-Requirements-
    > Microsoft(R) Windows XP SP3 (32 bit), VISTA (32 or 64 bit), 7 (32 or 64

    Mam chyba pecha, bo próbowałem wersję do makówek,
    ale na moim Mac OX X (10.9.3) też nie działa instalator.
    Pisze mi system że nie znany typ pakietu... dziwne.

    Z jednej strony niby wszystko jasne, bo ani MS Win9.1
    ani MaxOSX 10.9.x nie było na liście wymagań ale
    z drugiej strony rzadko się spotyka sytuację, że aplikacja
    kompatybilna z wersją MS Win7 i Win8 nie działa na 8.1
    albo aplikacja kompatybilna z Mac OS 10.8 nie działa z 10.9.

    Być może wymagania systemowe nie zosały uaktualnione
    i pisane były wtedy, gdy jeszcze 8.1 ani 10.9 nie było a nie
    działa bo coś się pokitwasiło przy ściąganiu obu instalek??

    Chyba spróbuję je zassać ponownie...

    Czy Wam działa ta instalka po Win8.1 albo Maverickiem??

  • 5. Data: 2015-08-17 16:26:35
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 17.08.2015 o 01:23, Pszemol pisze:

    > Czy Wam działa ta instalka po Win8.1 albo Maverickiem??

    Nam działa z Windows 10/64 bit.

  • 6. Data: 2015-08-17 19:15:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "jo44" <j...@T...PRECZ.o2.pl> wrote in message

    > Nam działa z Windows 10/64 bit.

    Mi już działa z Win8.1 - jakiś miałem problem przy ściaganiu,
    zarówno wersja makówkowa jak i windziana miała 80mega
    zamiast ponad 210 mega dla windzianej i 140 mega makówkowej.