    From: "TM" <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jaki aparat do zdjęć w namiocie bezcieniowym?
    Date: Sun, 24 Oct 2010 16:12:46 +0200

    > IMHO do takich zastosowań w pierwszej kolejności patrz nie na sam aparat,
    > lecz na obiektyw (makro/zbliżenia + duża jasność)

    Tyle to wiem :)
    Tylko, że przy tak ograniczonym budżecie chyba trzeba będzie pójść na jakiś
    kompromis, żeby starczyło na w miarę rozsądny korpus.
    I prosiłbym o konkrety, bo przy mojej ograniczonej wiedzy właśnie z
    obiektywem mam problem.
    Można prosić jakieś typy?
    Na allegro można kupić korpusy starszego typu, gdybym mi ktoś podał jakieś
    przyzwoite obiektywy, to już mógłbym sobie od biedy poradzić.
    TM