  • Data: 2010-10-25 11:19:06
    Temat: Re: Jaki aparat do zdjęć w namiocie bezcieniowym?
    Od: "TM" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak chcesz mieć nowy sprzęt i jeszcze w miarę tanio, to w ...

    Najlepiej nowy, ale nie koniecznie. Tylko jeśli zapewni odpowiednią jakość i
    dalej się mieści w widełkach.
    Priorytetem jest jakość fotek.

    > Jednak na Twoim miejscu zastanowiłbym sie również nad jakimś lepszym
    > kompaktem, z tego co piszesz, to nie potrzebujesz dużych plików ...

    Zadowala mnie 7MP (w ostateczności 5MP), ale absolutnie nie ekranowa!
    Jeśli jest wyższa to też się nie zmarnuje. Po prostu uznałem, że to poszerza
    pole wyboru o starsze modele z wyższej półki.

    Muszę osiągnąć podobną jakość (ostrość), zdjęcia będą podobnego typu, bardzo
    różne obiekty. Nie większe niż piłka.
    http://pl.fotolia.com/id/10207428
    http://pl.fotolia.com/id/339582
    http://pl.fotolia.com/id/9950042

    Nie wchodzi w rachubę manipulacja wielkością obrazu, do czasu użycia
    pozostaną w oryginalnej rozdzielczości.
    Na komputerze mogę dokonać tylko korekcji barwnej.

    Także pozostaje raczej lustrzanka.
    Mam nadzieję, że live view mi pomoże zapanować nad sprzętem. I tak się będę
    dokształcał. Ja muszę się dostosować do sprzętu, a nie odwrotnie.

    Nie chcę uniwersalnego aparatu/obiektywu. Ma jak najlepiej sprawdzić się w/w
    przypadku.
    Za jakiś czas mogę sobie dokupić (i dokupię!) dodatkowe obiektywy do
    uniwersalnych zastosowań.

    TM