  • 121. Data: 2012-04-30 06:22:29
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jnk5pv$of0$1@node2.news.atman.pl...

    > Korzystajac z guzikow umieszczonych na obudowie domyslnie zmieniam
    > glosnosc dzwonka telefonu a jesli polacze zmieni sie rowniez glosnosc
    > smsow. Zmiana glosnosci alarmow to dwa tapniecia i slider (przynajmniej
    > obecnie, nigdy nie szukalem szybszego dostepu bo tego nie potrzebowalem).

    Osobno regulujesz dzwonek telefonu i smsy? :-) Po co?

    Nie zaoferujesz mi jakiegoś wyjaśnienia sensu ustawiania głośności
    dla każdego alarmu w kalendarzu z osobna? Jakoś powycinałeś te
    fragmenty bez słowa komentarza...

    > Ok, czyli wg tego co napisales glosnosc dzwieku alarmu jest zlinkowana
    > tylko i wylacznie z glosnoscia dzwieku telefonu?
    > Po odblokowaniu iP4 i wciskaniu +/- ktora glosnosc zmieniasz?

    Alarm/Ringtone volume. Funkcja tych guzików zmienia się gdy jesteś
    w czasie prowadzenia rozmowy lub słuchania muzyki - wtedy ściszasz
    lub zgłaśniasz multimedia/rozmowę. I jeszcze raz się zmienia gdy masz
    wetknięte do gniazda słuchawki - wtedy regulujesz głośność słuchawek.

    Czyż nie jest to równie proste co genialne rozwiązanie?
    Bez jakichś bzdur z nadmierną gorliwością przy dodawaniu opcji
    konfiguracyjnych i obłożeniu wszystkiego niepotrzebnymi "możliwościami"
    zmian które nic faktycznie nowego nie wnoszą poza bałaganem user interface?

    Chętnie usłyszę od Ciebie jaki sens praktyczny ma ustawianie głośności

  • 122. Data: 2012-04-30 07:46:06
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > Przerost formy nad treścią?
    > Czym różni się 6 od 3, 4 i 5?
    > Albo po co rozróżniać 2 od 1?
    > W iPhone pod iOS są dwa ustawienia głośności: 1 i 2 osobno,
    > 3, 4, 5, 6 osobno. Do tego masz jeszcze kombinację wibratora.

    Uzywam telefonu jako budzika, ktory w dni robocze dzwoni zawsze o tej
    samej godzinie. Raz ustawiam i nie tykam tego co wieczór. Oczekuje, że
    wczesnie rano budzik nie bedzie "darł ryja" z taką samą głośnością, jak
    dzwonek telefonu, ktory chce jednak w zgiełku dnia usłyszeć. Moge to
    zrobic w iOS?

    Czasem pospie dłużej, i łapie sie na budzik w iP4 żony - normalnie
    zawału dostac mozna :) Z powodu głośności. Da sie to ustawic inaczej
    (nie chce mi sie teraz sprawdzac)?

    Ja mam słuzbowego 4s, ale leży w torbie rozładowany, numer przekierowany
    jest na moj prywatny numer/telefon. Nie uzywam go bo jest najnormalniej
    w swiecie upierdliwy. Tykam czasem telefon żony, ale bardziej po to,
    zeby zobaczyc, co jest ciekawego w AppStore - Clear Vision rządzi :)

    --
    Pzdr!

  • 123. Data: 2012-04-30 09:01:38
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-30 06:22, Pszemol wrote:

> [...]
    >
    > Nie zaoferujesz mi jakiegoś wyjaśnienia sensu ustawiania głośności
    > dla każdego alarmu w kalendarzu z osobna? Jakoś powycinałeś te

    Sory Pszemol, nie chcialo mi sie rozpisywac na ten temat.
    Co do mozliwosci ustawienia glosnosci osobno dla telefonu i smsow:
    1. Ktos dostaje bardzo duzo smsow a malo telefonow i nie potrzebuje
    jednakowej glosnosci w obu przypadkach.
    2. NIe wiem czy obecnie w "legalny" sposob mozesz dodawac dzwonki w iP?
    W kazdym razie w Androidzie to nie problem i gdyby sie okazalo, ze
    mp3 wybrany przez kogos kto nie ma pojecia jak zmodyfikowac dzwiek w
    edytorze a dzwiek jest okrutnie glosny na dziendobry, bedzie mogl bez
    problemu zmienic jego glosnosc niezaleznie
    od drugiego dzwonka, ktory nominalnie ma inny poziom glosnosci.

> [...]
    > lub zgłaśniasz multimedia/rozmowę. I jeszcze raz się zmienia gdy masz
    > wetknięte do gniazda słuchawki - wtedy regulujesz głośność słuchawek.

    Ehhh, toz to nezwykle....aaa przepraszam mam ta funkcje w Androidzie,
    niezwykla, prawda? ;P

> [...]
    > zmian które nic faktycznie nowego nie wnoszą poza bałaganem user interface?

    Nie ma to jak proste rozwiazania, staja sie one jednak bardzo
    skomplikowane gdy potrzeba uzytkownika wykracza poza wizje producenta.
    NIe ma zadnego balaganu. Masz 6 podpisanych suwakow w jednym oknie.

    > Chętnie usłyszę od Ciebie jaki sens praktyczny ma ustawianie głośności
    > dla każdego alarmu w kalendarzu osobno - jeszcze tego nie napisałeś :-)

    Z tego ostatniego zdania wnioskuje, ze nadal sie nie rozumiemy.

  • 124. Data: 2012-04-30 09:04:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-30 02:06, Pszemol wrote:
    > "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    >
    > Tak trochę off-topic... ale w jaki sposób będziesz próbował
    > udowodnić komuś że Ci wysłał cegłę w paczce?
    > Dużo kupuję na eBay, i jeszcze mi się coś takiego nie zdarzyło,
    > ale trochę mnie, szczerze mówiąc, wystraszyłeś...
    > W zeszłym tygodniu kupowałem nowy odkurzacz do prania
    > dywanów Hoovera... Paczka 10 kg - równie dobrze mogły być
    > cegły i nie wiem jak mógłbym udowodnić że on te cegły tam dał?

    Podczas odbioru od kuriera, prosisz zeby chwile poczekal i w jego
    obecnosci rozpakowujesz przesylke. W razie uszkodzen badz eleganckiego
    kompletu cegiel szamotowych spisujecie protokol. To juz jest dokument.

  • 125. Data: 2012-04-30 10:01:58
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-29 13:49, PlaMa pisze:

    > Ogólnie wątek znowu przerodził się w flame aple lover vs. alpe haters :)
    > Nie mniej wyciągnąłem pewne wnioski w co celować :)
    >
    > Na tą chwilę czekam aż wejdzie SGSIII i zobaczymy co się stanie z cenami
    > SGSII lub Nexsusa, ogólnie bardzo ciekawie wygląda Defy (tylko ten
    > jednordzeniowy 800MHz procek mnie niepokoi).

    etam - 1rdzen i 800MHz mam tez w DesireZ i sobie radzi - nie ma tragedii
    (Desire ma 1GHz a wypada gorzej od DesireZ w testach).

    Ogolnie, jesli nie oczekujesz od telefonu (przepraszam smartfonu :)
    multimedialnego kombajnu, na ktorym jednoczesnie bedziesz uruchamial 100
    aplikacji - to nie obawialbym sie az tak bardzo tego jednordzeniowca.
    No chyba, ze cena dla Ciebie gra drugorzędna role - to bierz to co
    najnowsze (dla zasady ;).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 127. Data: 2012-04-30 10:11:47
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-29 14:13, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > trzecim połączeniu już tego nie wytrzymała, a ty masz jeszcze pięć do
    > zrobienia. I albo będziesz mieć wszędzie ładowarki (biuro, samochód..) albo
    > będziesz nosić zapasowy telefon albo..
    > Ostatni mój własny przypadek - telefon zdjęty z ładowarki o 9 rano. Trochę
    > połączeń, trochę muzyki, jakaś godzina udostępnienia netu tabletowi i o
    > godzinie 14 miałem z baterii 7%
    >
    > A to tylko czubek góry lodowej jeżeli chodzi o wady współczesnych
    > telefonów. Bo możesz jeszcze oczekiwac od niego posiadania rozsądnej
    > nawigacji do samochodu i paru innych funkcji.

    ad 1. telefony jakie rozwaza pytajacy maja zazwyczaj gniazdo ladowania w
    postaci portu USB (mikro, mini,...) wiec naladuje go wszedzie - a
    kabelek kosztuje pare zlotych (a nie paredziesiat czy wiecej jak w
    przypadku ladowarki do iPhona) - kabelek awaryny w aucie, kabelek na
    biurku w pracy wystarczy by doladowac telefon.

    ad 2.
    sprawy naglego braku pradu rozwiazuje zewnetrzny battery pack - koszt to
    juz od 60pln (w srodku np. aku eneloopy ) i mozna go wrzucic do torby -
    jak jest potrzeba, to go wyciagnac i uzyc.
    Battery pack jest najczesciej rowniez ladowarka tych akumulatorkow z
    jakich korzysta, wiec w chwilach sposobnosci dbac, by byl zawsze
    nakarmiony po akcji serwisowej.
    A w najgorszym przypadku mozna uzyc dowolnych baterii 'paluszkow'
    kupionych w kiosku.

    ad.3
    jak ktos naprawde b.intensywnie dzwoni (niemal non stop) - to raczej
    telefon z duza pojemnosciowo bateria a smartfona zostawic sobie na
    poczte, nawigacje obsluge dokumentow, multimedia, etc...

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 126. Data: 2012-04-30 10:11:47
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > Jak ustawiasz głośność w Androidzie? Musisz wyklikać
    > opcje z ustawień gdzieś głęboko w menu? A no właśnie...

    Ano wlasnie - widze ze w zyciu nie miales Androidowego telefonu w reku
    :)
    A tak na marginesie lepiej nauczyc sie liczyc do 24 i uzywavc normalnego
    zegara niz 12 godzinnego dla niepelnosprytnych :)

  • 128. Data: 2012-04-30 10:16:42
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-29 19:01, Pszemol pisze:

    > Najwyższy abonament do użytku domowego chyba...
    > Biznesowe są większe lub unlimited, nie?

    > No to nie rozumiem po co mu dodatkowy telefon na 60 minut rozmowy???

    > iPhone 4 Stand-by: Up to 300 h (2G) / Up to 300 h (3G)
    > Trzysta godzin to 300/24 to 12 i 1/2 doby.

    to zostaw swojego iPhona na te 300godzin.
    Sprawdzaj raz dziennie jaki jest stan baterii - a potem powiedz po ilu
    dniach musiales juz go wlaczyc do zasilania (o ile wczesniej sam nie padl).
    Czasami mam wrazenie, ze producenci przescigaja sie w podawaniu jak
    najdluzszych czasow czuwania - szkoda, ze to ma sie nijak do
    rzeczywistosci :/

    Zakladam, ze Twoj iPhone nie dociagnie nawet do 1 tygodnia - a producent
    podaje prawie 2 tygodnie (bez 1.5 doby).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 129. Data: 2012-04-30 10:17:22
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > telefon z duza pojemnosciowo bateria a smartfona zostawic sobie na
    > poczte, nawigacje obsluge dokumentow, multimedia, etc...

    Mozna tez rozwazyc taki patent, dostepny w przypadku niektorych telefonow:
    http://allegro.pl/samsung-power-pack-bateria-galaxy-
    s2-i9100-k-ce-fv-i2288597257.html
    Wszystko w jednym, tyle, ze telefon robi sie nieco wiekszy.

  • 130. Data: 2012-04-30 10:17:27
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

> [...]
    > (czyli czy możesz ściszyć/zgłośnić telefon w TEJ CHWILI bez
    > konieczności wchodzenia po menusach) czy nie masz?

    A to jakas nowosc te guziki czy co ?
    Telefony z Windows Mobile tak mialy, telefony Samsungowe z Androidem tak
    maja. Jak do tej pory bylem przekonany ze wszystkie telefony tak maja.
    Ale ja sie nie znam bo zazwyczaj nie jest mi to potrzebne.

    > Głośność alarmu kalendarza łączona jest z głośnością dzwonka telefonu.
    To ze nie chce odbierac telefonu wcale u mnie nie oznacza ze nie chce
    alarmow i przypomnien.
    Ja musze miec oddzielnie mozliwosc wlaczania/wylaczania kazdej z tych
    rzeczy oddzielnie.

    Nemo