  • 131. Data: 2012-04-30 10:26:26
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-30 10:17, atm pisze:

    > Mozna tez rozwazyc taki patent, dostepny w przypadku niektorych telefonow:
    > http://allegro.pl/samsung-power-pack-bateria-galaxy-
    s2-i9100-k-ce-fv-i2288597257.html

    > Wszystko w jednym, tyle, ze telefon robi sie nieco wiekszy.

    to wcale nie jest takie glupie.

    Rozwazalem jakis czas temu podobne rozwiazanie dla G1.

    Mialem taka 'dupke' na powiekszona baterie w siemensie S35 - tyle, ze
    tam dod. wchodzila jeszcze obsluga dwoch kart sim.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 132. Data: 2012-04-30 10:28:41
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > Posiadacz iPhone może *to samo* uzyskać przepychając filmy po USB.
    Nie bardzo, przegranie 10giga filmow troche trwa. Wole zostawic karte w
    czytniku na czas przegrywanai a samemu isc sobie pozalatwiac swoje
    sprawy z telefonem czy tabletem w kieszeni. Przeciez i Andek umie po USB
    sie laczyc z komputerem, ale to tylko jedna z mozliwosci.

  • 133. Data: 2012-04-30 10:54:16
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > iPhone4 nie ma żadnych problemów z połaczeniem czy gubieniem
    > połączenia - nie zacina się, nie zawiesza się, nie trzeba go resetować
    > ani tymbardziej wyjmować baterii w tym celu.

    A jak z wyjmowaniem baterii w innym celu ?

    Nemo

  • 134. Data: 2012-04-30 11:04:30
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-30 10:54, cpt. Nemo wrote:
    > Użytkownik "Pszemol"<P...@P...com> napisał w wiadomości

    > A jak z wyjmowaniem baterii w innym celu ?
    >

    > Nemo

    W iP4 akurat to jest rozwiazane bardzo przyzwoicie. Na ulicy akku co
    prawda nie wymienisz ale w domu z jednym krzyzakowym poradzisz sobie w 5
    min.
    http://www.ifixit.com/Guide/Installing-iPhone-4-Batt
    ery/3141/1
    Znacznie gorzej wypada tutaj Nokia N9, Lumia 800 i 900, gdzie bateria
    jest pogrzebana na dnie plastikowej wanienki pod wszystkim co mozliwe.
    HTC One X tez musi byc niezle rozgrzebany, zeby dostac sie do baterii:
    http://fashion.pconline.com.cn/mobile/1204/2754053.h
    tml

  • 135. Data: 2012-04-30 11:13:32
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-30 11:04, atm wrote:
> [...]

    PS
    Strasznie mnie irytuje wspolczesny, "zachodni" trend gdzie zdecydowana
    wiekszosc rzeczy robi sie jednorazowa. Samo urzadzenie czesto jest tak
    zaprojektowane lub tez koszty naprawy powoduja, ze jest to nieoplacalne.
    Zauwazcie, ze bardzo czesto pada tutaj zdanie, ze dwa lata dla smartfona
    to max. Po tym czasie sie go wymienia. Osobiscie bardzo mi sie to nie
    podoba. Z jednej strony informacje o zanieczyszczeniu Ziemii, niezbyt
    odleglym wyczerpaniu pierwiastkow niezbedynych do produkcji elektroniki
    a z drugiej wciskanie nowych telefonow i sztuczne postarzanie tak aby
    dzialaly do konca gwarancji.
    Do tego dochodzi problem wypuszczania nieprzetestowanych wyrobow na
    rynek, gdzie my jako nabywcy odwalamy spora czesc czarnej roboty. Mam
    nadzieje, ze ten trend nie przeniesie sie do bardziej newralgicznych
    dziedzin jak np motoryzacja.

  • 136. Data: 2012-04-30 11:17:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 11:13:32 +0200, atm napisał(a):
> [...]
    > Zauwazcie, ze bardzo czesto pada tutaj zdanie, ze dwa lata dla smartfona
    > to max. Po tym czasie sie go wymienia. Osobiscie bardzo mi sie to nie

    Ale wiesz - komputery, smartfony, telewizory obecnie ... co roku wychodzi
    cos lepszego, i dwuletni sprzet staje sie przestarzaly.

    Dobrze w ze komputerach ten dziki ped jakby zwolnil.

    J.

  • 137. Data: 2012-04-30 11:19:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 11:04:30 +0200, atm napisał(a):
> [...]
    > Znacznie gorzej wypada tutaj Nokia N9, Lumia 800 i 900, gdzie bateria
    > jest pogrzebana na dnie plastikowej wanienki pod wszystkim co mozliwe.

    I co - nie zawiesza sie, czy dodali przycisk reset ?

    Bo w C6 pare razy musialem jednak baterie wyciagac, ale tam akurat nie jest
    to trudne.

    J.

  • 138. Data: 2012-04-30 11:20:28
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-30 11:17, J.F. wrote:

    > Ale wiesz - komputery, smartfony, telewizory obecnie ... co roku wychodzi
    > cos lepszego, i dwuletni sprzet staje sie przestarzaly.
    >
    > Dobrze w ze komputerach ten dziki ped jakby zwolnil.
    >
    > J.

    Tak, wiem zdaje sobie z tego sprawe. Nie wiem jedynie jak dlugo Ziemia
    zniesie takie podejscie gdzie wszysko wydobywa sie z chinskiej piwnicy a
    po spozyciu zamiata pod afrykanski dywan. U nas zas jest wszystko ladnie
    zapakowane, czysciutkie, tak zeby unboxing dobrze wyszedl na YT....

  • 139. Data: 2012-04-30 11:22:26
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-30 11:19, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > I co - nie zawiesza sie, czy dodali przycisk reset ?
    >
    > Bo w C6 pare razy musialem jednak baterie wyciagac, ale tam akurat nie jest

    1. Nokie sie nie zawieszaja.
    2. Jesli Twoja Nokia sie zawiesila - patrz pkt 1. ;]

    N8 tez ma pseudo-niewymienna baterie. Wystarczy jednak przytrzymac guzik
    wlaczenia ok 8 sekund, zeby telefon sie zresetowal. Wyglada na to, ze
    jest to funkcja niezalezna od systemu.

  • 140. Data: 2012-04-30 11:27:14
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 07:46:06 +0200, ArekM napisał(a):

    > Uzywam telefonu jako budzika, ktory w dni robocze dzwoni zawsze o tej
    > samej godzinie. Raz ustawiam i nie tykam tego co wieczór. Oczekuje, że
    > wczesnie rano budzik nie bedzie "darł ryja" z taką samą głośnością, jak
    > dzwonek telefonu, ktory chce jednak w zgiełku dnia usłyszeć. Moge to
    > zrobic w iOS?

    Możesz, ale oczywiście po zhackowaniu telefonu (jailbreak)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie