  • Data: 2012-05-03 16:51:36
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i daje napięcie przemienne...
    > jaka upierdliwa? klapkę zdjąć?
    > to jest jakiś organizator, który trasę przejechał. to właśnie odkrywanie
    > nowych dróg, jazda w nieodkryte (swoim okiem) tereny daje mi
    > przyjemność. A telefon jest rejestratorem trasy, wskaże najlepszy
    > objazd, zaprowadzi do domu. Druga bateria przydaje się jak się trafi coś
    > nieprzewidzianego.

    > Panowie, poczekajcie, bo w moim HTC muszę bateryjkę wymienić. Pozatym
    > nie tak szybko bo smsa nie umiem napisać... :) :) :)

    > :)
    > ToMasz

    ToMasz, jestem pod wrazeniem, ze do nawigacji rowerowej uzywasz
    smartfona. Tzn jak najbardziej mozna, duzo tez zalezy od trasy.
    Kiedys rowniez w ten sposob kombinowalem ale skonczylo sie zakupem
    Garmina. Oto zalety:
    -stosunkowo dobrze opancerzony
    -wodoszczelny
    -na komplecie dwoch AA akku wytrzymuje ponad 12h (60CSx, ciagle wlaczony
    wyswietlacz)
    -solidny uchwyt - wytrzyma kazdy bruk, GPS zreszta tez jest odporny na
    wstrzasy
    -swietnie trzyma zasieg w kazdym lesie
    -bardzo szybko lapie fixa, bez agpsa i sprzedawania lokalizacji googlowi
    -testowany na mrozie do -15C i lodem na wyswietlaczu

    Nowsze Garminy maja mozliwosc podlozenia mapy rastrowej, choc sam tego
    nie testowalem, moj 60CSx nie ma tej funkcji.