  • 1. Data: 2012-09-23 12:08:16
    Temat: Jaki Smartfon do 850-900zł
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Cześć, jakiś czas temu prosiłem o Wasze opinie jakiego smartfona warto
    kupić. Jak to w życiu bywa kasa nagle okazała się potrzebna do czegoś
    zupełnie innego a ja musiałem dalej męczyć się z moją Spicą.

    Na szczęście (???) mój i5700 w końcu powiedział definitywnie KONIEC,
    odmówił posługi i teraz już muszę kupić sobie nowy telefon.

    Czego szukam:
    - ANDROID

    (błagam! Nigdy więcej flamów na temat wyższości aplla od androida i na
    odwrót). Osobom chcących polecić iPhona, serdecznie dziękujęale
    interesuje mnie wyłacznie Android.

    - cena 850zł

    (max 900... bez przesyłki powiedzmy)

    - nowy, nieużywany, z gwarancją i bez simlocka

    - ma być szybki i sprawny

    Spica mnie o wrzody przyprawiała... uważam że w dzisiejszych czasach
    czekanie i lagi w podstawowych funkcjach telefonu to żart (pisanie
    smsów, dzwonienie, menu itp. itd... oczywiście miłoby było gdyby dało
    się odpalić jakieś nowsze gierki na tym fonie)

    - dobrze gdyby robił jakieś przyzwoite zdjęcia

    - dobrze gdyby robił jakieś przyzwoite filmiki

    - jakaś lampa do aparatu

    - 3,5-4" wyświetlacz

    Wiadomo, że SAMOLEDA czy inną retinęw tej cenie nie dostanę, ale fajnie
    by było gdyby jednak wyświetlany obraz był czytelny, z uczciwymi
    kolorami, porządną jasnością i ogólnie żeby dawał przyzwoity obraz :)

    - bateria

    BŁAGAM i ZAKLINAM! Przynajmniej 2 dni na normalnym użytkowaniu! :/

    Żeby nie było, że olałem Wasze poprzednie rady, to mam w tej chwili
    następujące typy:

    1) Motorola Defy (a może defy+?)
    + wodoodporny
    + stosunkowo tani
    + znośna bateria
    - słaba wydajność
    - brzydki
    - słaby wyświetlacz
    - słaby aparat
    - brak oficjalego wsparcia dla A4 (co wymusza zabawę w nieoryginalne
    oprogramowanie a co za tym idzie kupno defy a nie defy+)

    Cena: +- 750zł

    2) Sony-Ericsson Xperia Neo V
    + ładny
    + całkiem wydajny
    + znośny aparat
    + znośny wyświetlacz
    + A4
    - tandetnie wykonany
    - jak na 2 letnią średnią półkę to drogi
    - nie wiem jak jest z softem w tym telefonie

    Cena: +- 850zł

    3) Samsung Galaxy Ace 2
    + A4
    + średnia wydajność, ale podobno jest trochę lepiej niż gorzej
    + nagrywa HD?
    - taki sobie wyświetlacz
    - SAMSUNGOWY soft posysa więc trzeba zacząć od rootwania i wrzucania
    alternatywnych programów
    - beznadziejna bateria
    - słabe zdjęcia

    Cena: +- 850zł

    Kurcze pomóżcie mi wybrać albo polećcie jakieś inne modele.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 2. Data: 2012-09-24 13:40:22
    Temat: Re: Jaki Smartfon do 850-900zł
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 23.09.2012 12:08, PlaMa pisze:

    > Czego szukam:
    > - ANDROID
    >
    > (max 900... bez przesyłki powiedzmy)
    >
    > - nowy, nieużywany, z gwarancją i bez simlocka
    >
    > - ma być szybki i sprawny
    tylko że z NOWY jest problem. Tani i nowy będzie wtedy, jeśli pojawił
    się masowo w jakiejś sieci sklepów (euro agd rtv - defy), a z tym krucho.
    Jeśli byś troszkę spuścił z tonu, i kupił mało używany telefon, z
    gwarancją i fakturą/paragonem, to lista Ci się powiększy. Mnie się udało
    tak kupić DesireZ i ArcS. Ten drugi jest wyraźnie szybszy i ma lepszy
    ekran. nowy 920. porsto z salonu - 900. niemniej jednak w dobrym stanie
    kupisz za 700

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-09-24 22:21:53
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-09-24 13:40, ToMasz pisze:

    > Jeśli byś troszkę spuścił z tonu, i kupił mało używany telefon, z
    > gwarancją i fakturą/paragonem, to lista Ci się powiększy.

    problem ze znalezieniem mało używanego w dobrym stanie... zresztą jak to
    rozpoznać po opisie aukcji?

    Powiem Ci szczerze, e te ceny są tak kosmiczne, że nie wyobrażam sobie,
    że mam zapłacić prawie 1000zł za wymacany i używany telefon :/

    Nowy daje mi też gwarancję, że ma przez 2 lata gwarancje ^^

  • 4. Data: 2012-09-25 11:45:30
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2012-09-24 13:40, ToMasz pisze:
    >

    > Powiem Ci szczerze, e te ceny są tak kosmiczne, że nie wyobrażam
    > sobie, że mam zapłacić prawie 1000zł za wymacany i używany telefon :/

    A to nie ma problemu jesli wolisz zaplacic ponad 1000 za to samo tylko
    nie macane :)
    Choc z tym macaniem to tez rozniscie bywa, bo czesto ktos dostaje np za
    wysoki abonament firmowy i sie od razu pozbywa, niektorzy nawet nie
    otwieraja pudelka, za sporo mniejsza cene.

    > Nowy daje mi też gwarancję, że ma przez 2 lata gwarancje ^^

    Dokladnie tak samo jak uzywany poza duza mniejsza cena tez Ci daje
    zazwyczaj gwarancje powiedzmy o miesiac czy trzy krotsza, a czasem i
    wcale nie krotsza :)

  • 5. Data: 2012-09-25 13:21:43
    Od: Waldemar Pytlik <w...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 września 2012 12:08:21 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:
> [...]
    >
    > - słabe zdjęcia
    >

    > Cena: +- 850zł
    >

    > Kurcze pomóżcie mi wybrać albo polećcie jakieś inne modele.

    Polecam HTC One V. Ostatnio mój syn kupił sobie taki telefon (po dłuższym
    rozpoznaniu) w sklepie na allegro z odbiorem własnym za 875 zł i jest z niego bardzo
    zadowolony.

    wp

  • 6. Data: 2012-09-25 21:44:39
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-09-25 13:21, Waldemar Pytlik pisze:

    > Polecam HTC One V. Ostatnio mój syn kupił sobie taki telefon (po dłuższym
    rozpoznaniu) w sklepie na allegro z odbiorem własnym za 875 zł i jest z niego bardzo
    zadowolony.

    W sumie telefon sprzętowo identyczny z neo v, różni je tylko ilość
    pamięci dostępnej dla użytkownika (320MB neo v - 4GB one v), jakość
    wykonania (tandetne plastiki neo v - aluminium one v) i procesor
    zdjęciowy (one v).

    Co ciekawe noe v uważane jest za całkiem szybki telefon kiedy one v za
    raczej słaby. W testach S-E v raczej góruje nad HTC
    (http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/HTC_One_V_
    -_test%2C_cena%2C_opinie-4526/strona/17353.html).
    Cena praktycznie ta sama.

    Co o tym myślicie?

  • 7. Data: 2012-09-25 21:47:51
    Temat: Re: Jaki Smartfon do 850-900z?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-09-25 11:45, cpt. Nemo pisze:

    > Dokladnie tak samo jak uzywany poza duza mniejsza cena tez Ci daje
    > zazwyczaj gwarancje powiedzmy o miesiac czy trzy krotsza, a czasem i
    > wcale nie krotsza :)

    Powiem Ci szczerze, że po prostu nie wiem jak kupić używany w bardzo
    dobrym stanie. Z chęcią posłucham jakiś rad. Kupno nowego przez "kup
    teraz" lub ze sklepu pozwoli mi go zwrócić w ciągu 10dni, używany już
    tego nie da.

  • 8. Data: 2012-09-26 09:45:46
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-09-25 21:44, PlaMa pisze:

> [...]
    > (http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/HTC_One_V_
    -_test%2C_cena%2C_opinie-4526/strona/17353.html).

    Mam od ponad pół roku SE NeoV i nie narzekam na niego. Wgrany ICS,
    zdjęcia w dobrym świetle są OK, filmiki OK, gorzej w ciemniejszym
    pomieszczeniu ale daje rade. Jakość rozmów OK, nie wiesza się, działa w
    miarę szybko. Fakt wykonanie średnie, troszkę trzeszczy obudowa, dotyk
    fajnie działa, ekran jeszcze się nie porysował ( nie mam żadnego
    kondonika na telefon ani folii na wyświetlaczu). Jestem zadowolony z
    telefonu...

  • 9. Data: 2012-09-26 10:44:24
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Sony NEO V bardzo przyzwoity telefon i do tego tańszy niż to czego
    szukasz. Kupiłem na prezent dziewczynie i sam jestem pod wrażeniem
    stosunku cena => wydajność. Na co dzień używam SGS3 więc mam odniesienie.

  • 10. Data: 2012-09-28 00:30:51
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Hej, po długim wczytywaniu się w neta i buszowaniu po allegro
    zatrzymałem się na dwóch telefonach:

    1) Sony Xperia Sola (+-770zł)
    2) Samsung Galaxy Ace 2 (+-810zł)

    Sprzętowo praktycznie identyczne, każdy ma swoje wady i zalety. Fajny
    wyświetlacz, gorilla glass i dobry aparat Soli nie jest w stanie
    przeważyć ostatecznie beznadziejnej baterii. No i Ace 2 będzie miał
    Androida 4.1 :/.

    Poratujcie jakimś ostatecznym argumentem, który przekona mnie do którejś
    opcji

    pozdrawiam.
    PlaMa