  • 1. Data: 2012-09-22 21:34:03
    Temat: Najlepszy program mapowy jaki zrobiono na jakąkolwiek platformę mobilną.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    11 czerwca Apple zaprezentowało najlepszą wersję najlepszego na świecie
    mobilnego systemu operacyjnego. Był on najlepszy przez dokładnie trzy
    miesiące i trzy dni.

    Po trzech miesiącach i trzech dniach coś ciekawego się stało. Nie wiem,
    pewnie dostali zamówienie od Samsunga albo co? No bo przecież nie do
    poprawienia błędów w najlepszym programie mapowym najlepszej wersji
    najlepszego na świecie systemu operacyjnego potrzebowali na gwałt sześciu
    inżynierów specjalizujących się w mapach, nie licząc innych fachowców:
    http://www.theregister.co.uk/2012/09/21/apple_hiring
    _ios_maps_engineers/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 2. Data: 2012-09-22 21:42:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-09-2012 21:34, Waldek Godel pisze:
> [...]
    > najlepszego na świecie systemu operacyjnego potrzebowali na gwałt sześciu
    > inżynierów specjalizujących się w mapach, nie licząc innych fachowców:
    Spisali się ;)

    --
    Pozdr.

  • 3. Data: 2012-09-23 09:32:23
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    _ios_maps_engineers/
    > Spisali się ;)

    http://technologie.gazeta.pl/internet/56,113841,1253
    1035,Mapy_Polski_wedlug_Apple___Laska_Bacci__Pulan_D
    i.html

    zebrane przykłady popisu

    as

  • 4. Data: 2012-09-23 23:21:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Komedia trwa.
    http://www.theregister.co.uk/2012/09/23/ios_6_maps_g
    et_apple_store_sydney_location_wrong/

    Nawet pozycja Apple Store się nie zgadza. Ciekawe, czy sklepy Samsunga mają
    dobrą lokalizację?

  • 5. Data: 2012-09-24 13:36:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Świat według firmy Foxconn-rebrander (znanej też jako Apple):

    1. zrobiliśmy najlepsze na świecie mapy do najlepszego na świecie mobilnego
    OS
    2. ponieważ nasze mapy - jak wszystkie nasze produkty na świecie - są
    najlepsze na świecie i bezgranicznie emejzing, to desperacko szukamy
    programistów którzy zajmą się naszymi najlepszymi na świecie produktami.
    3. ponieważ mamy najlepszy na świecie produkt do którego na gwałt
    szukaliśmy programistów, to teraz jeszcze podkupimy programistów najgorszej
    na świecie konkurencji:
    http://techcrunch.com/2012/09/23/source-apple-aggres
    sively-recruiting-ex-google-maps-staff-to-build-out-
    ios-maps/

  • 6. Data: 2012-09-25 00:25:26
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Kiedyś byli też tacy fajni, że przy tworzeniu map "pożyczyli" dane z
    OpenStreetMap i nie wspomnieli o tym ani słowem -
    <http://512pixels.net/2012/03/iphoto-for-ios-not-usi
    ng-google-maps/>

    K.

  • 7. Data: 2012-09-25 06:38:29
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
> [...]
    > na świecie konkurencji:
    > http://techcrunch.com/2012/09/23/source-apple-aggres
    sively-recruiting-ex-google-maps-staff-to-build-out-

    Jesli oferuja im tylko $85k na stanowisku managera product development i
    biorac pod uwage ich doswiadczenie w Google to znaczy ze nie sa zbyt
    zdesperowani aby kogos zatrudnic...
    Te $85 to naprawde niewielkie pieniadze w USA, zwlaszcza w Kaliforni. Musza
    polowac na mocno wynudzonych ludzi ktorzy wezma ciekawsza prace nawet za
    byle jakie pieniadze.
    Ja jestem zawiedziony - nie zdawalem sobie sprawy ze Apple tak marnie swoim
    ludzikom placi.

  • 8. Data: 2012-09-25 10:52:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Musza
    >polowac na mocno wynudzonych ludzi ktorzy wezma ciekawsza prace nawet

    A dalszy kontekst ? Google zwolnienia jakies ostatnio mialo, placi
    swoim jeszcze mniej, czy Apple poluje na wyrzuconych z gugla ?

    Czy niekoniecznie trzeba pracowac dla googla, zeby sie znac na jego
    mapach ?

    J.

  • 9. Data: 2012-09-25 17:54:03
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > jeszcze mniej, czy Apple poluje na wyrzuconych z gugla ?
    >
    > Czy niekoniecznie trzeba pracowac dla googla, zeby sie znac na jego mapach ?

    Komentowalem tylko podlinkowany artykul. Dalszego kontekstu nie znam - nie
    mieszkam w Kaliforni, nie pracuje w Apple ani Googlach, nawet nie wiem czy
    to co napisali w tekscie to prawda - te $85k brzmi podejrzanie malo. Tyle
    tu się płaci inżynierom - managerowie w dużych firmach mają zwykle 6-cio
    cyfrowe zarobki.

    Ale jesli to prawda ze tak malo płacą to Googlowskiej Motoroli, która
    przenosi swe biura z Libertyville do centrum Chicago będzie ciężko znaleźć
    chętnych do pracy...