    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Jaki Smartfon do 850-900zł
    Date: Sun, 23 Sep 2012 12:08:16 +0200

    Cześć, jakiś czas temu prosiłem o Wasze opinie jakiego smartfona warto
    kupić. Jak to w życiu bywa kasa nagle okazała się potrzebna do czegoś
    zupełnie innego a ja musiałem dalej męczyć się z moją Spicą.

    Na szczęście (???) mój i5700 w końcu powiedział definitywnie KONIEC,
    odmówił posługi i teraz już muszę kupić sobie nowy telefon.

    Czego szukam:
    - ANDROID

    (błagam! Nigdy więcej flamów na temat wyższości aplla od androida i na
    odwrót). Osobom chcących polecić iPhona, serdecznie dziękujęale
    interesuje mnie wyłacznie Android.

    - cena 850zł

    (max 900... bez przesyłki powiedzmy)

    - nowy, nieużywany, z gwarancją i bez simlocka

    - ma być szybki i sprawny

    Spica mnie o wrzody przyprawiała... uważam że w dzisiejszych czasach
    czekanie i lagi w podstawowych funkcjach telefonu to żart (pisanie
    smsów, dzwonienie, menu itp. itd... oczywiście miłoby było gdyby dało
    się odpalić jakieś nowsze gierki na tym fonie)

    - dobrze gdyby robił jakieś przyzwoite zdjęcia

    - dobrze gdyby robił jakieś przyzwoite filmiki

    - jakaś lampa do aparatu

    - 3,5-4" wyświetlacz

    Wiadomo, że SAMOLEDA czy inną retinęw tej cenie nie dostanę, ale fajnie
    by było gdyby jednak wyświetlany obraz był czytelny, z uczciwymi
    kolorami, porządną jasnością i ogólnie żeby dawał przyzwoity obraz :)

    - bateria

    BŁAGAM i ZAKLINAM! Przynajmniej 2 dni na normalnym użytkowaniu! :/

    Żeby nie było, że olałem Wasze poprzednie rady, to mam w tej chwili
    następujące typy:

    1) Motorola Defy (a może defy+?)
    + wodoodporny
    + stosunkowo tani
    + znośna bateria
    - słaba wydajność
    - brzydki
    - słaby wyświetlacz
    - słaby aparat
    - brak oficjalego wsparcia dla A4 (co wymusza zabawę w nieoryginalne
    oprogramowanie a co za tym idzie kupno defy a nie defy+)

    Cena: +- 750zł

    2) Sony-Ericsson Xperia Neo V
    + ładny
    + całkiem wydajny
    + znośny aparat
    + znośny wyświetlacz
    + A4
    - tandetnie wykonany
    - jak na 2 letnią średnią półkę to drogi
    - nie wiem jak jest z softem w tym telefonie

    Cena: +- 850zł

    3) Samsung Galaxy Ace 2
    + A4
    + średnia wydajność, ale podobno jest trochę lepiej niż gorzej
    + nagrywa HD?
    - taki sobie wyświetlacz
    - SAMSUNGOWY soft posysa więc trzeba zacząć od rootwania i wrzucania
    alternatywnych programów
    - beznadziejna bateria
    - słabe zdjęcia

    Cena: +- 850zł

    Kurcze pomóżcie mi wybrać albo polećcie jakieś inne modele.

    pozdrawiam.
    PlaMa