  • Data: 2010-04-18 10:36:33
    Temat: Re: Jaki PC do 1500zl
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-18 10:34, JP pisze:
    > Komputer bedzie uzywany przez dziewczyne uczacac sie w szkole sredniej.
    Ale do czego używany?

    > Zastanawiam sie nad m.w.:
    > http://allegro.pl/item1000188245.html
    > Co sadzicie o plycie montowanej w tych PC?
    cytując z tej aukcji "MOC 6,0 ghz" i "ASROCK N68-S - bardzo dobra płyta
    główna, najnowszy trend" - po takich tekstach (zwłaszcza co do płyty
    tego producenta) radziłbym omijać tego sprzedawcę bardzo szerokim
    łukiem. To jest najgorszy chłam, klasy ECS. Do kompletu wyjąca grafika
    (a wcale niezbyt wydajna, tylko pytanie czy w ogóle jakaś wydajna jest
    tu potrzebna), najmniejszy dysk twardy jaki się trafił w hurtowni... To
    jest "zestaw dla frajerów co nie wiedzą czego i do czego potrzebują",
    więc wystarczy nawinąć im na uszy trochę makaronu marketingowego i będą
    szczęśliwi kupując nawet cegłę.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173