  • Data: 2010-08-25 07:05:23
    Temat: Re: Jakas nowa swiecka tradycja?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jdh8769dqmjitsul2lr6d8bocsad65p00a@4ax.com...

    > Ale czy w kolejce nie powinienes spytac tych za toba ? :-)
    > Albo po staremu - skoro ten pan wchodzi za Pania, to pani wychodzi :-)

    Wiesz co - A4-ką jeżdżę dość często a jak na razie widziałem JEDEN taki
    przypadek, kiedy motocyklista przejeżdżał przez bramki i dojechał faktycznie
    do końca kolejki. Więc nie robię z tego jakiegoś nie wiadomo jak
    upierdliwego zjawiska. Przy czym facet o dziwo przemknął przez bramki dość
    sprawnie.

    > A siedzenie w aucie bez klimy to sama przyjemnosc ?
    > To niech sie rozbierze :-)

    Nie ma w ogóle porównania z siedzeniem w aucie nawet bez klimy.

    > No ale przeciez sa jakies zasady wspolzycia spolecznego, i
    > przepuszczamy tylko inwalidow, staruszkow i kobiety w ciazy.

    Dlatego nikt nie każe nikomu ich wpuszczać - Ty sobie rób co chcesz, mi to
    naprawdę wisi, że jeden motocykl raz na rok będzie chciał przede mnie
    wjechać w kolejkę na A4.

    Jurand.