  • Data: 2010-08-25 08:43:02
    Temat: Re: Jakas nowa swiecka tradycja?
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-25 00:20, Jurand pisze:
    (...)
    > Muszę tutaj jedną rzecz zauważyć - wcale się nie dziwię, że motonici nie
    > chcą stać w kolejce...

    To, ze mnie to nie dziwi nie zmienia faktu, że w opisywanej
    sytuacji uważam to za zwykłe chamstwo.

    > Tylko zrozumieją to wyłącznie te osoby, które na
    > motocyklu jeździły

    Bardzo mi przykro - mam w tym praktykę i Twoje poniższe uzasadnienie
    uważam za absurdalne.

    > - stanie kilka/kilkanaście minut w upale przed
    > bramkamim, gdzie od asfaltu i silnika bije gorące powietrze, a
    > najczęściej na autostradę motocyklista jest ubrany w pełny ekwipunek
    > typu kurtka,buty,ochraniacze,żółw,itp. - nie jest najmilszym
    > doświadczeniem i nie polecałbym go nikomu.

    Nie no, normalnie straszne - ktoś im kazał jechać ty motocyklem,
    skoro z tym tyle problemów, ba, wręcz same upierdliwości.

    > Myślę, że nikogo szlag nie
    > trafi, jak raz na ruski rok puści na bramkach motocyklistę, opóźniając
    > swój wjazd na bramki nawet o całą minutę.

    Myśl sobie co chcesz, ale pewne zasady obowiązują i motocykliści nie
    są jakąś grupą specjalnej troski (choć jak czytam niektóre wypowiedzi,
    to śmiem twierdzić, że jednak jest inaczej).