  • Data: 2010-08-24 17:30:27
    Temat: Re: Jakas nowa swiecka tradycja?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Aug 2010 17:06:14 +0200, mleko wrote:

    >Tak jak pisalem, szukasz dziury w calym. Dla motocyklistow nie trzeba
    >dobudowywac zadnych dodatkowych pasow. Oni sobie radza doskonale bez
    >nich, jezdzac po tym co jest.

    Ale juz bramke trzeba dobudowac, bo inaczej to oni po prostu po
    chamsku omijaja reszte.

    >To byl twoj postulat z tymi dostawczakami. Tak jak pisalem, jesli beda w

    To odpowiedz na pomysly segregacji ruchu. Czemu osobna bramka dla
    moto, a nie dla innych rodzajow pojazdow ?

    >stanie przejechac szybciej przez korek, nie utrudniajac innym ruchu, to
    >dla czego nie maja z tego skorzystac?

    Tylko w jaki sposob maja nie utrudniac, skoro wszyscy czekaja w
    kolejce do kas ?

    >Bedzie mogl, o ile sie zmiesci, ale skoro dojechal zgodnie z PoRD miedzy
    >samochodami w korku, to i przez waska bramke dla moto sie zmiesci.

    A to nie lepiej zeby od razu byly bramki uniwersalne dla wszystkich ?

    >W celu zniwelowania dlugosci korka, czyli skrocenia czasu odstania
    >pozostalych uczestnikow ruchu?

    Ale jak sie ma skrocic, skoro wszyscy musza przez kase przejechac ?
    To chyba ta sama logika co z zamkiem u niektorych - zamek jest
    swietny, bo moge innych ominac, czemu mi jakis ch* droge blokuje :-)

    Owszem, moze byc to uzasadnione jesli miejsca na pelna bramke nie ma,
    ale na motocyklowa jest. A wredny farmer obok nie chce odsprzedac
    dwoch metrow pola :-)

    >Pomijajac autostrade i te nieszczesne bramki. Sporo ludzi zamienia w
    >lecie samochod na motocykl, skuter, rower i jezdza miedzy samochodami.
    >Oczywiscie robia to dla wlasnej wygody (czas dojazdu) czy tez
    >przyjemnosci.

    Co jeszcze nie powod ze skoro motocyklistom sie zawsze spieszy, to i
    ekspresowe bramki trzeba im udostepnic.

    Owszem, jak beda stanowili spory procent ruchu, to mozna sie
    zastanowic czy jednej bramki "samochodowej" nie przerobic na dwie
    motocyklowe.

    >Spojrzcie tez w ten sposob, jada gdzie jada, w celu
    >zalatwienia swoich spraw jak kazdy. Gdyby wszyscy wsiedli w samochod, a
    >nie jechali jednosladem obok, to o ile wydluzyl by sie dojazd? (patrz zima).

    To spojrz na to w skrajnym przypadku: bedziesz stal w samochodzie, a
    tysiace motocyklistow beda cie omijac i wciskac sie w kolejke. O to
    chodzi ? Jedziesz samochodem, widac tobie sie nie spieszy :-)

    O ile nie przeszkadza mi ze moto stanie sobie obok mnie na swiatlach,
    bo da w gaz i tyle go widzialem [rower i motorower przeszkadzaja], to
    sprawa nie dotyczy przypadku gdy zamiast swiatel jest kasa, gdzie
    trzeba sie zatrzymac, zaplacic, i kazdy kto cie ominal wydluza twoj
    czas czekania

    J.