  • Data: 2010-08-24 19:32:13
    Temat: Re: Jakas nowa swiecka tradycja?
    Od: "Gosia\(RYBA\)" <maja-siedlce{wytnij}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:i50snq$l4f$1@news.onet.pl...

    > Glupota kierowcow - niepotrzebnie wpuszczaja cwaniakow.

    Koledzy do tej pory traktowalem motocykle jadace "miedzypasem" z duza doza
    sympatii i w miare mozliwosci staralem sie im ustapic, odsunac sie, ale po
    tej dyskusji obiecuje, ze w miare mozliwosci bede od dnia jutrzejszego
    blokowal kazdego pajaca, ktory uwaza, ze ma prawo wydluzyc moje stanie o 15
    sek. bo on sie moze przecisnac miedzy autami. Udowodnie mu, ze nie moze.
    Szkoda tylko tych motocyklistow, ktorzy wysiadajac z samochodow i
    dynamicznie ruszajac spod swiatel faktycznie zmniejszaja korki. Ale skoro
    taka jest swiadomosc jak zaprezentowali koledzy mleko i jemu podobni to beda
    od jutra mieli jeszcze jednego zlosliwego Ch...ja ktory potrzebuje calej
    szerokosci pasa.
    Pozdrawiam,