  • Data: 2013-08-11 12:41:56
    Temat: Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.08.2013 09:25, fReLuZ pisze:
    > Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest dostepna?
    >
    > Co polecicie?

    spróbuję temat ująć kompleksowo.

    Jak jeździsz autem i zarabiasz w ten sposób, kup automapę. wiem nie jest
    bezpłatna, ale jest najlepsza i chroni przed wpadkami w remontowany
    wiadukt, co może być czasochłonne i kosztowne

    jak jedziesz raz w roku na urlop nad morze, kup automapę za parę zł, na
    kilka dni. sam w sobie pomysł fajny.

    jak z natury musi być darmowe to masz parę rozwiązań, ale ich działanie
    zależy od mapy! darmowe rozwiązanie to googlemaps, i wszystko co z niego
    korzysta. ja nie przepadam za googlami więc niech ktoś tu napisze jak to
    działa. Ludzie z nokiami sobie nawigacje googlowe chwalą.

    open street map, da się pobrać na telefon i nawigować - tak w automapie.
    jednako ostatnio było zamieszanie z darmowością map, i ze względu na
    poprawnosć polityczną jakiś procent ulic znikł. najbardziej podobą
    nawigacja po open street map jest mapfactor navigator free

    kolejną darmową mapą jest Uzupełniając Mapa Polski (UMP) Nie wiem jak to
    działa, ale w moim mniemaniu lepiej niż OSM+Google razem wzięte. ja dużo
    jeżdżę rowerem. raz byłem w szkou, jak znalazłem na mapie informacje ze
    most jest przejezdny, ale ma uskok130cm więc rower trzeba znieść. po UMP
    naprawdę fajnie nawiguje OSMand, ale to wymaga paru kroków - nie
    ściągnie się samo. któtko: osm ze sklepu, dograć mapy, dograć głosy - działa
    ToMasz