  • Data: 2014-02-08 01:42:03
    Temat: Re: Jaka zdrapka do tabletu?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" <C...@j...com> wrote in message
    news:52f4be92$0$2207$65785112@news.neostrada.pl...

    > Mówimy o cenach doładowań na kartę w kontekście posiadanego sprzętu.
    > A tu nie ma żadnych różnic - telefon, tablet router czy modem wpięty
    > bezpośrednio w komputer.

    Nie wiem o czym Ty mówisz, ale ja argumentuję że warto mieć jedną
    kartę, w telefonie, a tablet mieć bez karty, tylko z wifi i internet z
    telefonu.
    Ładując jedną kartę zamiast dwu korzystasz z bonusów więc dostajesz
    więcej internetu w przeliczeniu na złotówki niż w przypadku dwu kart.

    > A ja się założę że jak kolejna wersja iPhone`a będzie miała 7" to Ty
    > będziesz pierwszy w kolejce do zakupu. I oczywiści zachwytów nad
    > posiadanym sprzętem nie będzie końca...

    Apple produkuje iPad Mini o takiej przekątnej ekranu, więc na upartego
    mógłbym już mieć taki "telefon" ale nie przepadam za trzymaniem
    dachówki o wadze kilograma przy uchu... W przeciwieństwie do Ciebie
    rozróżniam telefon od tabliczki 7 calowej i nie mylą mi się ich funkcje :-)

    > To muszą być jakieś proporcje rąk, twarzy do słuchawki? Wyobraź sobie że
    > mam małe ręce. a naprawdę wygodnie to mi się rozmawia na każdym telefonie
    > w trybie głośnomówiącym, takim w którym wcale nie muszę trzymać słuchawki
    > w ręku, jakiej ona by nie była wielkości.

    Acha... widzisz, ja używam telefonu trzymając jedną ręką przy uchu
    i nie wyobrażam sobie trzymania w taki sposób 7-calowej tabliczki.
    Ale jeśli Ty chcesz uszczęśliwiać wszystkich wokół siebie obiema
    stronami konwersacji zakłócając im spokój trzymaniem konwersacji
    w trybie głośnomówiącym to w ogóle jesteś jakiś dziwoląg...