  • Data: 2014-01-31 02:44:02
    Temat: Re: Jaka zdrapka do tabletu?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" <C...@j...com> wrote in message
    news:52e9083f$0$2208$65785112@news.neostrada.pl...

    > To zmienia że nie ma potrzeby kupowania routerów, wystarczy telefon
    > bądź tablet, do tego aby zrobić domową sieć wi-fi.

    Pytałem co to zmienia w sprawie ładowania jednej karty, tej do fona...

    > Przez dość długi okres używałem swojego Slima a`la 7" jako urządzenia
    > uniwersalnego. Jedyna przyczyna dla której zmuszony byłem do dodatkowego
    > zakupu telefonu to to że nie mogłem ze względu na wagę zabierać tabletu do
    > lasu.

    I sądzisz że skoro Ty byłeś ok z używaniem 7-calowej dachówki
    jako telefonu to wszyscy będą zadowoleni z takiego rozwiązania?
    Daj spokój - główna zaleta telefonu to właśnie to, że wygodnie
    mieści się w kieszeni spodni i nie sprawia wiele kłopotów...