  • Data: 2011-06-30 11:29:54
    Temat: Re: Jaka tania skanerodrukarka?
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 16:08:15 +0200, Norbert napisał(a):

    > Wysyłają następną. I? tu uwaga ? miła Pani w serwisie HP z rozbrajającą
    > szczerością poinformowała mnie, że sprzęt, który wysyła HP za sprzęt
    > niesprawny na gwarancji jest ZAWSZE sprzętem REGENEROWANYM. Więc kupiłem
    > nową drukarkę, która nie działała ani jednego dnia, a po 2 miesiącach walki
    > w końcu uruchomiłem swoją REGENEROWANĄ (więc używaną) drukarkę, za którą
    > zapłaciłem jak za nową (podobno mało kto wie o tym, że oni wysyłają sprzęt
    > regenerowany, co jest pewnym nadużyciem, bo zwykle o tym nie mówią, ale jak
    > dopytać to powiedzą).

    To jest jakas bzdura.
    Piszacy to wiedzial ze gdzies dzwonia, ale nei wiedzial w jakim kosciele.
    Albo dorabial ideologie do faktow.

    Po pierwsze - Oczywiscie ze HP wysyla drukarki regenerowane. Juz dosc dawno
    zmienili swoja strategie serwisowa, i mozna jasno i wyraznie przeczytac o
    tym na ich stronie, badz dowiedziec sie w rozmowie telefonicznej -
    natomiast tyczy to wylacznie sprzetu *POGWARANCYJNEGO*
    W skrocie wyglada to tak - zepsuyje ci sie drukarka, niewazne co, czy
    pierdolka za 20 zl czy np padnie plyta glowna - wysylasz drukarke, oni ci
    wysylaja inna tego modelu, z gwarancja, lub daja znizke na zakup nowej.
    Niestety ceny tej uslugi maja, delikatnie mowiac, z ksiezyca:)

    W przypadku napraw gwarancyjnych jest normalnie - wysylasz sprzet i go
    naprawiaja. Pracowalem kiedys w firmie ktora prowadzila serwis gwarancyjny
    drukarek HP, wiec raczej sie orientuje :)

    --
    Mark