  • 1. Data: 2011-06-29 12:12:24
    Temat: Jaka tania skanerodrukarka?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Również tania w eksploatacji, chodzi o tusze. Brother, epson? Mam HP
    Deskjest F2100 ale tusze drogie i coś się dzieje ze sterownikami do
    skanowania. Jakie skanerodrukarki mają świeże serowniki?

  • 2. Data: 2011-06-29 13:07:51
    Temat: Re: Jaka tania skanerodrukarka?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2011-06-29 14:12, Borneq pisze:
    > Również tania w eksploatacji, chodzi o tusze. Brother, epson? Mam HP
    > Deskjest F2100 ale tusze drogie i coś się dzieje ze sterownikami do
    > skanowania. Jakie skanerodrukarki mają świeże serowniki?

    Brother DCP-J315W ?
    Epson SX125,SX425W,SX420W ?

  • 3. Data: 2011-06-29 13:32:51
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2011-06-29 14:12, Borneq pisze:
    > Również tania w eksploatacji, chodzi o tusze. Brother, epson? Mam HP

    Najlepiej gdyby nie tylko były tanie zamienniki ale tanie oryginalne tusze.

  • 4. Data: 2011-06-29 14:08:15
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 14:12:24 +0200, Borneq napisał(a):

    > Również tania w eksploatacji, chodzi o tusze. Brother, epson? Mam HP
    > Deskjest F2100 ale tusze drogie i coś się dzieje ze sterownikami do
    > skanowania. Jakie skanerodrukarki mają świeże serowniki?

    Tak przy okazji na benchmarku ciekawy tekst sie pojawil o HP, czy ktos moze
    to potwierdzic?

    "HP Photosmart WiFi

    Kupiłem tę drukarkę ok. pół roku temu. Zawsze do tej pory miałem HPki.
    Niestety... po przywiezieniu do domu czekało mnie rozczarowanie. Drukarka nie
    działała prawidłowo - nie drukowała kolorów. Tu mój błąd. Zamiast odwieźć ją
    do sklepu Komputronik, co załatwiłoby sprawę przy ich wysokiej jakości
    obsługi, chciałem dobrze i zadzwoniłem do serwisu HP. Powiedzieli, że
    karetka na tusze, wysyłają nową. Pomyślałem ok, niech będzie. W między
    czasie oczywiście minęło parę dni (więc możliwość zwrotu do Koputronika
    przepadła). Przyszła. I to samo. Wymieniam drukarkę... Znowu nie działa.
    Wysyłają następną. I... tu uwaga - miła Pani w serwisie HP z rozbrajającą
    szczerością poinformowała mnie, że sprzęt, który wysyła HP za sprzęt
    niesprawny na gwarancji jest ZAWSZE sprzętem REGENEROWANYM. Więc kupiłem
    nową drukarkę, która nie działała ani jednego dnia, a po 2 miesiącach walki
    w końcu uruchomiłem swoją REGENEROWANĄ (więc używaną) drukarkę, za którą
    zapłaciłem jak za nową (podobno mało kto wie o tym, że oni wysyłają sprzęt
    regenerowany, co jest pewnym nadużyciem, bo zwykle o tym nie mówią, ale jak
    dopytać to powiedzą). Więc w razie czego - walczcie o swoje, ja odpuściłem,
    bo już nie miałem na to siły i czasu... Moja regenerowana drukarka aktualnie
    sprawuje się ok, wydruki są naprawdę bardzo ładne, choć pracuje b. głośno.
    Szybki wydruk tekstu. Ale nikogo chyba nie zdziwi, że ja z tą firmą nie chcę
    mieć już nic wspólnego i na 100% żadnego HP już nigdy nie kupię... Bo w
    końcu kupić nowe i po dwóch miesiącach w tej cenie dostać używane... nie jest
    to budujące."

    http://tinyurl.com/6b4qvh2

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 5. Data: 2011-06-30 05:35:32
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tak oczywiście, prawdziwy polski szlachcic zawsze rozbijał za sobą nowy
    kryształowy kielich po pierwszym toaście.
    Nie będzie nam Polakom, narodowi windziarzy i sprzątaczek, jakieś HP pluło
    regeneracją w twarz.

    -----

  • 6. Data: 2011-06-30 11:06:31
    Od: "J." <n...@p...com>

    ąćęłńóśźż wrote:

> [...]
    > kryształowy kielich po pierwszym toaście.
    > Nie będzie nam Polakom, narodowi windziarzy i sprzątaczek, jakieś HP pluło

    Ja rozumiem, ze lata "pedagogiki wstydu" powoduja "kompleks polskosci",
    ale zeby nawet niewinna informacja o praktykach serwisu HP wywolywala
    taki atak frustracji...

    Po prostu nie kazdy zyczy sobie aby np. aparat fotograficzny na ktory
    chucha i dmucha wymieniono mu (nawet przyspieszajac proces "naprawy")
    na sprzet trzymany przez kogos dla przykladu na trzesacej sie lodowce
    kolo parujacych garnkow. I narodowosc nie ma tu nic do rzeczy.
    Inna sprawa, ze wystarczy przeczytac warunki serwisowania sprzetu,
    aby wiedziec, jakich firm unikac. Ostrzezenie bylo jak najbardziej
    sensowne.

    O co masz pretensje? Ze czlowiek, bedac Polakiem, ma czelnosc nie
    przyjmowac z pokora tego, co mu Bialy Bwana laskawie ofiaruje?

    Nie czytaj tego, bedziesz mial mniej kompleksow :)

    Jako odtrutke na antysarmackie fobie polecam chocby dzisiejszy artykuł
    polemiczny w Rp (o tytule pasujacym zreszta jak ulal do tematu watku ;)
    "Nonsens modernizacyjnej kserokopiarki"
    http://www.rp.pl/artykul/680897-Bronislaw-Wildstein-
    -Modernizacja-kontra-tradycja-.html

    "Co sadzic o ludziach, ktorzy bezrefleksyjnie nasladuja wszystkie
    zachowania mieszkancow Zachodu? A tak zachowuja sie przedstawiciele
    elity III RP. (...)
    Mozna zrozumiec, ze ludzie nieposiadajacy zadnego intelektualnego
    przygotowania i zafascynowani kawalkiem zasobnego swiata, ktory udalo
    im sie zobaczyc, uznaja, iz jedynym sposobem przyblizenia sie do niego
    jest bezrefleksyjne nasladowanie wszystkich zachowan jego mieszkancow.
    Literatura anglojezyczna od Kiplinga do Naipaula pelna jest groteskowych
    postaci krajowcow, ktorzy uwierzyli, ze ubieranie sie w angielskie
    kostiumy, picie herbaty po poludniu i palenie fajki wzniesie ich na
    wyzyny brytyjskiej kultury.

    Co jednak sadzic o przedstawicielach elity III RP, ktorzy zachowuja sie
    w podobny sposob? Co wiecej, to oni dominuja od 20 lat w polskich
    osrodkach opiniotworczych."

    No coz, efekty widac powyzej...
    --
    |\ _,,,---,,_ \___ | __ _ ___ ___| | __ \___ |
    /,`.-'`' -. ;-;;,_ _ | |/ _` |/ __/ _ \ |/ / _ | |
    |,4- ) )-,_..;\ ( `'-' | |_| | (_| | (_| __/ < | |_| | _
    '---''(_/--' `-'\_) fL \___/ \__,_|\___\___|_|\_\ \___/ (_)

  • 7. Data: 2011-06-30 11:29:54
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 16:08:15 +0200, Norbert napisał(a):

> [...]
    > regenerowany, co jest pewnym nadużyciem, bo zwykle o tym nie mówią, ale jak

    To jest jakas bzdura.
    Piszacy to wiedzial ze gdzies dzwonia, ale nei wiedzial w jakim kosciele.
    Albo dorabial ideologie do faktow.

    Po pierwsze - Oczywiscie ze HP wysyla drukarki regenerowane. Juz dosc dawno
    zmienili swoja strategie serwisowa, i mozna jasno i wyraznie przeczytac o
    tym na ich stronie, badz dowiedziec sie w rozmowie telefonicznej -
    natomiast tyczy to wylacznie sprzetu *POGWARANCYJNEGO*
    W skrocie wyglada to tak - zepsuyje ci sie drukarka, niewazne co, czy
    pierdolka za 20 zl czy np padnie plyta glowna - wysylasz drukarke, oni ci
    wysylaja inna tego modelu, z gwarancja, lub daja znizke na zakup nowej.
    Niestety ceny tej uslugi maja, delikatnie mowiac, z ksiezyca:)

    W przypadku napraw gwarancyjnych jest normalnie - wysylasz sprzet i go
    naprawiaja. Pracowalem kiedys w firmie ktora prowadzila serwis gwarancyjny
    drukarek HP, wiec raczej sie orientuje :)

    --
    Mark

  • 8. Data: 2011-06-30 17:18:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " ąćęłńóśźż" iuh1v4$joo$...@i...gazeta.pl

    > Tak oczywiście, prawdziwy polski szlachcic zawsze rozbijał
    > za sobą nowy kryształowy kielich po pierwszym toaście.

    I dlatego teraz produkujemy szklane kielichy -- są mocniejsze. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2011-07-22 10:26:28
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-06-29 15:07, Borneq pisze:

    > Brother DCP-J315W ?

    Mam, polecam. Tania w zakupie, tania w eksploatacji (zarówno na
    oryginalnych tuszach, jak i na zamiennikach). Cztery oddzielne
    kałamarze, bezproblemowo działające wifi.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl