  • Data: 2010-05-14 22:44:27
    Temat: Re: Jaka rozdzielczosc pod Photoshopa, karta grafiki
    Od: "Kris" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hskj79$9gd$1@news.onet.pl...
    > Można wycisnąć łzy...

    chlopaki nie placza ;-)

> [...]
    > subiektywne.
    >
    > Szop potrzebuje opengl do kilku pierdoł (właściwie do jednej - skalowania
    > z interpolacją). To tego wystarczy byle co. Może nowy ma coś więcej, ale
    > nie sądzę żeby cokolwiek liczył kartą z wyjątkiem podglądu.
    >
    > Tak na marginesie - włączenie wspomagania kartą jest przyczyną różnych
    > dziwnych spraw gdy zachce się jednoczesnego używania innej aplikacji
    > wykorzystującej opengl. Mam wrażenie, że też ''wysycenie wydajności''
    > przybywa szybciej (zauważalny spadek szybkości pracy, który ''resetujemy''

    czy roznica pomiedzy 22 a 24 przy 1920 x 1080 jest znaczaca ?
    w 1200px nie chce sie pakowac bo i budzet nie ten a cale by musialy podejsc
    w gore max dla tej rozdzielczosci

    planuje zakup Windows 7 Prof 64 bit warto ?
    czy sa jakies problemy z 7 czy 64bitami ?

    i procka Intel Core i3 530 2,93 GHz ktorego pewnie zmienie pozniej za kilka
    lat
    na plycie z Chipset Inetl P55