  • 11. Data: 2011-03-02 15:58:39
    Temat: Re: Jaka płyta główna i RAM na slot AM3 żebym miał 16GB RAM?
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-03-02, o godz. 16:04:55
    "Doxent" <d...@g...pl> napisał(a):

    > Po co komu tyle ramu ?

    Mam 8GB w desktopie i czasami myślę o większej ilości. Wystarczy
    odpalić 2-3 maszyny wirtualne i taka ilość pamięci się przydaje.

    Zdrówko

  • 12. Data: 2011-03-02 16:20:08
    Od: Zeman <z...@p...onet.pl>

    On 2 Mar, 16:09, "Mich@l" <k...@t...cy> wrote:

    > Przy uruchomionych kilku wirtualnych maszynach si przydaje. Sam
    > ostatnio z tego powodu rozbudowa em sobie do 8 GB.
    >
    > --
    > To nie prawdy objawione a jedynie moje prywatne opinie ;)
    > Micha "Willy" Olszewski
    > GG: 32916072 / ICQ: 199507526http://www.olszewski.net.pl

    O to to wlasnie, tak jak inni pisza - maszyny wirtualne
    No i spora baza danych z ok. 1mld rekordow, z czego wszystkie sa
    rownie wazne przy select'ach
    No i maly RAM-dysk 1-2GB na tymczasowe pliki moich programow, zeby nie
    zarznac dysku SSD
    Pozdrawiam,
    Zeman.

  • 13. Data: 2011-03-02 16:35:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Hades" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > A co to interpretowac? Kingston sprzedaje swoje pamieci czasem w
    >zestawach (tzw. Kit) i w takim wypadku podaje pojemnosc nie dla
    >pojedynczej pamieci, ale dla zestawu wlasnie. Tak wiec widoczne na
    >tych pamieciach 12 odnosi sie do zestawu 3 kosci (K3).

    Co za technika. Żeby kość miała 4 GB, chodź google o tym milczy.

  • 14. Data: 2011-03-02 17:03:40
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "qwerty" dyskusyjnych:4d6e0ff1$0$2455$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Co za technika. Żeby kość miała 4 GB, chodź google o tym milczy.

    Nie pojalem o czym goole milczy, ale zerknalem i:
    http://www.ec.kingston.com/ecom/configurator_new/par
    tsinfo.asp?ktcpartno=KHX1600C9D3K3/12GX&promo=hx2shp
    http://www.kingston.com/hyperx/products/khx_ddr3.asp
    KHX1600C9D3K3/12GX Intel X.M.P, DDR3-1600, non-ECC, unbuffered DIMM12GB
    3 - 4GB 9-9-9-271.65V
    Co ciekawe okazalo sie ze pamieci te mozna kupic i pojedynczo:
    KHX1600C9D3/4GDDR3-1600, Non-ECC, Unbuffered DIMM4GB9-9-9-271.65V
    AM

  • 15. Data: 2011-03-02 18:40:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Hades" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > http://www.kingston.com/hyperx/products/khx_ddr3.asp
    > KHX1600C9D3K3/12GX Intel X.M.P, DDR3-1600, non-ECC, unbuffered DIMM12GB

    Memory Module, czyli moduł pamięci. Dalej czekam na kość 4 GB.

  • 16. Data: 2011-03-02 21:01:18
    Temat: Re: Jaka plyta glówna i RAM na slot AM3 zebym mial 16GB RAM?
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Uzytkownik "Zeman" <z...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

> [...]

    Np. zwykle Goodramy 1333 chodza na defaultowym napieciu na 1600:
    http://pclab.pl/art41568-33.html
    A cena zdecydowanie nizsza od modulów 1600:
    http://www.proline.pl/?p=GR1333D364L9/8GDC

    > Czy mam rozumiec ze pamieci wolniejsze 1333 sa stabilniejsze niz 1600?
    > Czt to jakas regula?

    Nie tyle stabilniejsze co, jak pisalem, sprawiaja mniej ewentualnych
    problemów w konfiguracji 4x4. Np. kupisz pamieci 1600 i moze sie zdarzyc ze
    beda one dzialac bez problemów w 4x4, ale tylko z zegarem 1333, a przy 1600
    beda niestabilne.

  • 17. Data: 2011-03-03 09:25:13
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-03-02 17:20, Zeman pisze:

    > No i spora baza danych z ok. 1mld rekordow, z czego wszystkie sa

    Hmmm, dla rządu światowego pracujesz? ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 18. Data: 2011-03-03 20:04:10
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Po co komu tyle ramu ?

    fakt, ostro pojebalo ludzi, ze juz 640kB nie styka

  • 19. Data: 2011-03-03 20:45:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Q" napisał w wiadomości grup
    > fakt, ostro pojebalo ludzi, ze juz 640kB nie styka

    Mam już dość tego mitu 640 kB. Wiesz skąd wzięła się ta wypowiedź (w jakim
    sensie)? Ówczesne procesory nie mogły zaadresować więcej jak 640 kB, ale lepiej
    małpować wypowiedź do obecnych czasów.

  • 20. Data: 2011-03-03 22:20:54
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > sensie)? Ówczesne procesory nie mogły zaadresować więcej jak 640 kB, ale
    > lepiej małpować wypowiedź do obecnych czasów.

    Co znaczy nie mogły???
    Ty się kształcił w rodzinie co od prostej małpy nie pochodzi a od flaszki
    mszalnego wina z Microsoftu?
    Chcesz mi powiedzieć, że mój XP z 1 MB RAM z roku 1990 tylko udawał, że
    potrafi czytać cały 1MB RAM?

    --
    marfi