  • Data: 2011-03-02 21:01:18
    Temat: Re: Jaka plyta glówna i RAM na slot AM3 zebym mial 16GB RAM?
    Od: "maX" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Zeman" <z...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:eac1a458-c083-41fd-a458-dbbe40b2e9c1@p3g2000vbv
    .googlegroups.com...

> [...]

    Np. zwykle Goodramy 1333 chodza na defaultowym napieciu na 1600:
    http://pclab.pl/art41568-33.html
    A cena zdecydowanie nizsza od modulów 1600:
    http://www.proline.pl/?p=GR1333D364L9/8GDC

    > Czy mam rozumiec ze pamieci wolniejsze 1333 sa stabilniejsze niz 1600?
    > Czt to jakas regula?

    Nie tyle stabilniejsze co, jak pisalem, sprawiaja mniej ewentualnych
    problemów w konfiguracji 4x4. Np. kupisz pamieci 1600 i moze sie zdarzyc ze
    beda one dzialac bez problemów w 4x4, ale tylko z zegarem 1333, a przy 1600
    beda niestabilne.