  • Data: 2011-03-03 22:44:49
    Temat: Re: Jaka płyta główna i RAM na slot AM3 żebym miał 16GB RAM?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "marfi" napisał:

    > Chcesz mi powiedzieć, że mój XP z 1 MB RAM z roku 1990

    To chyba jakaś wczesna beta była? ;->

    > tylko udawał, że potrafi czytać cały 1MB RAM?

    Tak, udawał. Bo w ostatnich 384 kilobajtach przestrzeni adresowej siedział
    raczej ROM. Ten z płyty (BIOS) i z kart rozszerzeń. A RAM to chyba tylko z
    karty graficznej ew. z pakietów EMS w małym okienku ;->
    http://www.lobeziak.republika.pl/materialy/SOiSK/Rod
    zaje_pam_DOS.pdf

    JoteR