    From: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka platformę na dziś - raczej nie mam czasu czekać
    Date: Tue, 15 Feb 2011 05:06:48 -0800 (PST)

    On Feb 15, 12:39 pm, diverek <U...@o...pl> wrote:
    > Witam
    > Stara płyta wyzionęła ducha i stoję przed wyborem zupełnie nowej
    > platformy z zamiarem 4-5 letniego użytkowania. Nie mam zbyt czasu, żeby
    > czekać na nowe procesory i podstawki AMD czy Intela z uwagi na to, że PC
    > oprócz gier i rozrywki służy również za biuro.
    > Zestaw muszę budować od podstaw - został mi tylko HIS4770 (ta żwawsza
    > wersja, któa BTW nieźle sobie radziła nawet z nowymi tytułami:) i
    > Seagate SATA 500GB. Resztę trzeba dokupić.
    > Wiem, że w AM3 już chyba nie warto inwestować bo pewnie w kwietniu/maju
> [...]

    ztcw ivory bridge /nastepca sandy bridge/ ma dzialac na 1155- ale
    tylko z chipsetami p67/h67 i z aktualizowanym biosem.
    ile dyskow i napedow zamierzasz miec w owym kompie? bo moze sie
    okazac, ze ow blad w czipsetach ciebie nie dotyczy (poszukaj sobie
    szczegolow- jesli podlaczysz dysk/dvd do portow sata3 badz do 2 portow
    sata2- wtedy nic nie bedzie, nie bedzie obnizonej wydajnosci etc.
    zreszta- dowiedz sie od sprzedawcy, czy mozesz np kupic zestaw teraz i
    pozniej najwyzej odeslac plytke glowna do wymiany na ta z poprawionym
    czipsetem- zawsze warto sie zapytac, to nic nie boli).

    szymon