  • 1. Data: 2010-04-27 11:24:09
    Temat: Jaka nawigacja do Sony Ericsson C702
    Od: "Grześ " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam. Czy istnieje jakaś nawigacja z wbudowanymi mapami? Jakiś czas temu
    sprawdzałem ale nie było czegoś godnego polecenia, poza płatną Naviexpert ale
    ona musi ściągać mapy przez internet.

    pozdr
    Grzesiu

  • 2. Data: 2010-04-27 14:29:31
    Temat: Re: Jaka nawigacja do Sony Ericsson C702
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Grześ " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawdzałem ale nie było czegoś godnego polecenia, poza płatną Naviexpert

    Kiedyś korzystałęm z tego:
    http://www.trekbuddy.net/forum/

    Ale to nawigacja turystyczna, używalem je podczas
    wypadów motocyklowych Enduro, ma fajną opcję
    logowania trasy. Mapy robilem do niej samodzielnie
    Mam chyba Karkonosze i KOtlinę jeleniegórską całą
    zrobioną. Mapy mają postać bitmap, używa się
    zazwyczaj zdjęć z google maps, jest program do
    tego, wybierasz obszar, klikasz i już masz
    mapę konkretnego terenu.
    Garmin to to nie jest ale dosyć przydatne.
    C702 sprzedałem, ten telefon jest męczący
    szczególnie z tymi swoimi mikro klawiszami :-/

    Tomy M.

  • 3. Data: 2010-04-27 15:15:28
    Od: "m" <...@n...pq>

> [...]
    > sprawdzałem ale nie było czegoś godnego polecenia, poza płatną Naviexpert

    Darmowe są tyle warte ile kosztują, ile się napracujesz
    Naviexpert płacisz i masz gotowe

    Chciłabys AutoMapę pirata? się nie da.
    Może wystarczy szwędraczek ?
    http://www.se-center.info/forumdisplay.php?f=301

  • 4. Data: 2010-04-27 18:51:20
    Od: AL <a...@s...tam>

    Tomy M. pisze:
> [...]
    > zrobioną. Mapy mają postać bitmap, używa się
    > zazwyczaj zdjęć z google maps, jest program do
    > tego, wybierasz obszar, klikasz i już masz

    do TrekBuddy polecam Mobile Atlas Creator (darmowy, ost wersja 1.7)
    do tworzenia wlasnych atlasow, czyli zestawow map.
    Idealne na rower, w gory, wedrowki piesze.
    Potrafi wyraz z ponad 20 roznych zestawow mam, w ty popularnego
    GoogleMaps, GooGleEart, OviMaps, UPM-PL, i wielu, wielu innych

    > Garmin to to nie jest ale dosyć przydatne.
    > C702 sprzedałem, ten telefon jest męczący
    > szczególnie z tymi swoimi mikro klawiszami :-/

    ale Garmin na C702 nie ruszy - bo tam tylko java chula,
    czyli TrekBuddy, NaviExprt i tym podobne programy.

    TrejBuddy nie ma routingu (no chyba, ze na wybranego WayPointa ;) (wiec
    do samochodu to srednia przydatnosc)
    Za to mapy na wedrowki robi sie w trimiga - i do tego polecam.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2010-04-27 18:53:43
    Od: AL <a...@s...tam>

    Tomy M. pisze:
> [...]

    do tworzenia wlasnych atlasow, czyli zestawow map.
    Idealne na rower, w gory, wedrowki piesze.
    Potrafi wykorzystac ponad 20 roznych zestawow map, w tym popularne
    GoogleMaps, GoogleEarth, Ovi/Maps, UPM-PL, i wiele, wiele innych
    Kalibracja map jest automatyczna - wybieramy obszar i zestawy
    szczegolowosci map.