    Date: Fri, 15 Nov 2013 18:57:37 +0100
    From: Zakonspirowany <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jaka najwieksza karta SD do Pentaksa k10D ?

    W dniu 15-11-2013 08:08, J.F. pisze:
    > A wiekszosc profesjonalistow cyka "bez opamietania", niezaleznie czy
    > klisza czy cyfra :-)

    Bo oni nie mogą sobie pozwolić na to, by jakaś istotna scena przez
    psipadek im się nie uwieczniła. Na ślub znajomej, jej ojciec wynajął
    dwóch niezależnych fotografów (a zdjęcia i tak były "wsiowe", mimo że
    ślub był w Krakowie, hehe).

    > Wykadrowac zdjecie mozna pozniej.

    Strata czasu, skoro można kadrować od razu. Choć się zgodzę, trzymając
    się już weselnego przykładu, że jak się coś dzieje dynamicznie, to na
    kadrowanie specjalnie nie ma czasu i trzeba trzaskać, a dopiero później
    selekcjonować i kadrować.

    > A co szkodzi 500 zdjec w albumie umiescic ? :-)

    Komu by się chciało tyle zdjęć oglądać? :]

    > Teraz inne czasy. Kazde zdjecie zrob kilka razy.
    > Jedno moze apartowi nie wyjsc. Potem mozesz skasowac.

    Ja zwykle robię 2, o ile nie włączę seryjnych bądź nie robię na
    półautomacie. I co ciekawe - zazwyczaj pierwsze jest lepsze. :)

    --