  • Data: 2023-04-12 09:26:08
    Temat: Re: Jaka lutownica gazowa?
    Od: MKi <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-04-11 o 17:07, heby pisze:

    > Będę się posiłkował opinią kolegi, który dużo robi "w terenie".
    > Lutownice zatykają się. Wszystkie jakie miał, po jakimś czasie
    > zmniejszały moc, płomień był coraz mniejszy. Czy tanie, czy wypasione,
    > bez różnicy.
    >
    > Ładowane gazem do zapalniczek.
    >
    > Być może gaz ten nie jest specjalnie czysty i zostawia osad. Mi zatykają
    > się zwykłe piezoelektryczne podpalarki, w śmieciach lądują 2 rocznie,
    > mimo że nic się w nich nie psuje pzoa zanikiem płomienia.
    >
    > Być może jest lepszy gaz. Nie znalazłem.

    Laaata temu kupiłem gazową - były to czasy częstych wyłączeń zasilania
    - żeby pracy nie przerywać.
    Instrukcja mówiła o napełnianiu czystym butanem i to był problem,
    na początku szło go kupić, a później znikł ze sklepów.
    Nigdy nie zaobserwowałem zatykania się - może właśnie dlatego, że butan?

    Potem zasilanie zaczęło być bardziej stabilne i lutownica odeszła
    w zapomnienie.

    Pozdrowienia,
    MKi