  • 1. Data: 2009-10-13 17:32:54
    Temat: Jaka lustrzanka i obiektywy - nietypowo.
    Od: "Janusz Z." <j...@W...gazeta.pl>

    Witam, pracuję w dużej firmie cateringowej, obsługujemy dość duże wydarzenia,
    często są na ich znane osoby dlatego chciałbym spróbować pracy jako
    paparazzi. Podpowiedzcie jaki wybrać sprzęt, Canon, Nikon, co będzie dobre?
    Jakie obiektywy? Wiem, że na pewno muszą mieć duże powiększenie i
    stabilizacje, ale jakie brać konkretnie? Jestem w stanie zainwestować w to
    dość dużą kasę, ok. 20 000, najwyżej jak się nie uda to sprzedam sprzęt i
    stracę trochę.

    Pozdrawiam, Janusz

  • 2. Data: 2009-10-13 17:42:53
    Temat: Re: Jaka lustrzanka i obiektywy - nietypowo.
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 13 Paź, 19:32, "Janusz Z." <j...@W...gazeta.pl> wrote:
    Jestem w stanie zainwestować w to
    > dość dużą kasę, ok. 20 000, najwyżej jak się nie uda to sprzedam sprzęt i
    > stracę trochę.
    >
    > Pozdrawiam, Janusz
    Nie boisz sie ze prace stracisz?
    Ja bym radzil cos malego, by robic dyskretne zdjecia.
    Bez zbytniego halasu, czyli bez lustra.
    Reszte doradza Ci nasi zbnawcy grupowi.
    StaM

  • 3. Data: 2009-10-13 18:40:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Janusz Z. pisze:
> [...]
    > dość dużą kasę, ok. 20 000, najwyżej jak się nie uda to sprzedam sprzęt i

    Jakaś dobra głupawka. Celebryty dostają kota na widok długich luf, a gdy
    podejdziesz z pierdziawką (najlepiej w kolorze róż - karmin) to pomyślą,
    żeś fan :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2009-10-13 19:01:55
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 13 Okt., 19:32, "Janusz Z." <j...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > dość dużą kasę, ok. 20 000, najwyżej jak się nie uda to sprzedam sprzęt i

    w tej kwocie to

    canon 5d mark II i 70-200 /2,8 is L i starczy na szeroki kat np
    24-70 /2,8 L

    gdy bedziesz sprzedawal to daj znac.

    XXX

  • 5. Data: 2009-10-13 19:07:49
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com>

    XX YY pisze:

    > w tej kwocie to
    >
    > canon 5d mark II i 70-200 /2,8 is L i starczy na szeroki kat np
    > 24-70 /2,8 L
    >
    > gdy bedziesz sprzedawal to daj znac.
    >
    > XXX

    do pracy paparazzi - to 5dmk2 srednio, niezbyt szybkostrzelny, o focusie
    tez różnie mówią - to raczej do studia. Może bardziej coś typu 50d, 40d,
    7d, lub 1dmk3...
    A co do obiektywu to 70-200 jak na prace paparazziego to za krotko...
    300 mm lub wiecej...
    Ale ja sie nie znam bo ja glownie w studio w hotelach i u klienta robie :;)

    --
    Bernard Wybierała
    B&W Studio

  • 6. Data: 2009-10-13 19:15:06
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 13 Okt., 21:07, Bernard Wybierała <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > ul. Cieszyńska 367
    > 43-382 Bielsko-Biała
    > tel. 033 816 41 61, kom. +48 784 664 099,

    niby tak ale
    sam pisze ze cateringowiec , czyli podchodzi blisko.
    moze na tacy polozyc sprzet i zamaskowac kanapkami - prawdopodobnie
    odda strzal z niewielkiej odleglosc.
    lepszy bylby nikon d3 ale nie wyrabia w cenie . a c5d wyrabia w
    gorszych warunkach oswietleniowach od tych mniejszych aparatow i w
    dodatku moze krecic film.

  • 7. Data: 2009-10-13 19:23:56
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Janusz Z. pisze:
> [...]
    > dość dużą kasę, ok. 20 000, najwyżej jak się nie uda to sprzedam sprzęt i

    Przejrzyj archiwum, niedawno było o tym jak to kryzys dotknął branże
    paparazzie, nikt Ci konkretnych pieniędzy nie zapłaci za prawie pozowane
    fotki ;). Zresztą jak popatrzysz na jakość fotek z brukowców to kompakt
    będzie wystarczający. No chyba że chcesz zostać takim polskim Larrym
    Fink, ale jakie gwiazdy taki Fink ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 8. Data: 2009-10-13 19:35:47
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    XX YY pisze:

    Hej

> [...]
    > lepszy bylby nikon d3 ale nie wyrabia w cenie . a c5d wyrabia w
    > gorszych warunkach oswietleniowach od tych mniejszych aparatow i w

    Zawsze jest jeszcze znacznie tańszy D700 z tym samym AFem, matrycą i z
    gripem robi 8 kl/s.
    Za 20tys można mieć prawie na D700 + 24-70/2.8 + 70-200/2.8VR. Możliwe
    że jeśli kupi wszystko razem to zmieści się w 20 tys.
    W sumie do tego jeszcze jakaś lampa by się przydała.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 9. Data: 2009-10-13 20:13:21
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Kryhu pisze:

    > Za 20tys można mieć prawie na D700 + 24-70/2.8 + 70-200/2.8VR. Możliwe
    > że jeśli kupi wszystko razem to zmieści się w 20 tys.

    > W sumie do tego jeszcze jakaś lampa by się przydała.

    Zestaw do dyskretnych nie należy :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 10. Data: 2009-10-13 20:15:40
    Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jeśli kupi wszystko razem to zmieści się w 20 tys.
    > W sumie do tego jeszcze jakaś lampa by się przydała.

    No i jeszcze Murzyna do noszenia, przygotwywania i podawania broni,
    tfu aparatu :).

    Szymon